Jeep interiéry mají často pověst, že jsou datovány se spoustou dřeva a staromódní kontroly. Naštěstí se tento Grand Cherokee pokouší trochu přesunout věci s modernějším vzhledem, i když není zvlášť stylový. Je to poměrně standardní tarif s přiměřenou kvalitou, ale pocit mnoha přepínačů a číselníků není prémiový. Jak byste očekávali z auta, které je téměř pět metrů dlouhé, je tam spousta místa uvnitř s pohodlným sezením pro pět a botou schopnou nosit všechny jejich zavazadla také. V podlaze je dokonce i náhradní kolo v plném rozměru - koneckonců, je nepravděpodobné, že by nádrž těsnicího prostředku byla hodně využívána uprostřed Yorkshirského příkopu. K dispozici je také dobré skladování s velkými kapsami na dveře a povinnými dvojitými držáky pohárku vedle řadicí páky. To je pořád ještě americký design. V polovině roku 2013 byl Grand Cherokee značně zrenovován a nikde je to více zřejmé než uvnitř. Kvalita se výrazně zlepšila a existují nové číselníky, což je mnohem lepší mediální systém. Jeep také nainstaloval nový klimatizační systém se zdokonalenými ovládacími prvky a novým volantem, přestože na modelech Overland a Summit ještě přichází se dřevem, něco, na co nejsme fanoušci. Staromódní a neohrabaná řadicí páka byla nahrazena mnohem štíhlejší hůlkou, která připomíná páku řazení z jachty z Audi A7, zatímco modely Overland, Summit a SRT přicházejí s obrovským dvojitým panoramatickým střešním oknem, který se táhne od čelního skla zadní část vozu. Změny znamenají, že Grand Cherokee konečně má interiér více podobný automobilu za tuto cenu. Jeden z datových prvků, který je stále ještě přítomen, je nožní parkovací brzda. Je to neohrabaný způsob použití a také se v prostoru nohou zabydlel. Neexistuje ani levý nožní opěrka, takže můžete najít levou nohu opřenou o pedál parkovací brzdy, který je nepříjemný, zejména při dlouhých cestách. Očekávali jsme, že na této úrovni bude mít elektrická parkovací brzda. Jelikož se jedná o jeep, úrovně vybavení jsou na celém slušném místě, ačkoli vstupní a spodní pohon Laredo je trochu řídký s textilními sedadly s ručním nastavením, 18-palcovými koly a bez poháněných výklopných dveří. Omezené a omezené + představují lepší hodnotu za peníze a zatímco vrcholová verze Summit získává všechny zvonky a píšťalky, zvyšuje cenu až na téměř 50 000 liber. Standardní vybavení: model Laredo je vybaven motorem s nižším výkonem 190 PS 3.0 CRD, mřížkou v barvě karoserie, denními světly, automatickým stmíváním zpětného zrcátka, 18-palcovými kolečky ze saténu, sedátkem z tkaniny, , kožený volant s ovládáním zvuku, automatické dvouzónové ovládání klimatizace, tempomat, ovládání z kopce, přední a zadní boční airbagy, automatické stěrače, Quadra-Trac II, 8,4 palcový dotykový displej Uconnect, DAB, Rozbočovač USB a rozhraní Bluetooth. Limit přidává výkonnější motor s výkonem 250 PS 3.0 CRD, chromová mřížka, duální výfuky, auto-tlumení vnějších zpětných zrcátek, zadní výklopné dveře, kožené sedačky, výkonná osmiseterová sedadla řidiče a spolujezdce, vyhřívaná sedadla vpředu a druhá řada, vyhřívaný volant, posilovač řízení nastavení kol, paměť sedadla řidiče, přední a zadní asistenční systém Parksense a reverzní kamera. Limited + získá 20-palcová leštěná kola z lehkých slitin, výkonné brzdové kotouče, sportovní odpružení a satnav. Overland má chromovou mřížku s černou voštinovou síťkou, panoramatickým střešním oknem s dvojitým panelem, hlubokým tónovaným sklem z osobního pohledu, koženými sedadly z kůže Nappa, palubní deskou s kůží, dveřmi, opěrkami a konzolí, odvětrávanými sedadly, dřevěnou vložkou na volantu, Quadra-Drive II s ELSD a vzduchovým odpružením. Summit přidává chromové obrysy mlhových světel, adaptivní xenonové světlomety, obdélníkové výfuky, kožené sedačky Natura plus, pokrývky hlavy z umělé hmoty, adaptivní tempomat, výstraha proti nárazu dopředu, snižování nárazu, monitorování slepých míst a prostorový zvuk Harman Kardon s 19 reproduktory a 825 W zesilovač. SRT je výkonový model s motorem V8 o objemu 6,4 litru a černými výfukovými špičkami, zadním spoilerem, 20palcovými slitinami Black Vapor SRT, koženými sedačkami z kožené sedačky Laguna, chromovými kryty pro pedály, interiérovým trimem z uhlíkových vláken, koženým volantem SRT , Výkonové brzdové kotouče SRT, ovládání startu, systém Quadra-Trac Active on Demand, systém Selec-Trac a aktivní sportovní odpružení tlumení.
60%