Interiér modelu Jaguar XK má velmi vzrušující pocit, ale dokáže vyniknout z dalších sportovních vozů, které mu dávají jedinečný a zcela zvláštní pocit. Dokonalá povrchová úprava a použité materiály mají špičkový a hmatový pocit, což je velmi příjemné auto, které řídí nebo cestuje. XK je také velmi standardně vybaveno, takže téměř vše je elektricky ovládané sat nav (což je také standardní) je čistý a snadno použitelný dotykový displej. Hnací poloha je vynikající, jak jste si představovali na takovém sportovním autě, s nízkým sedlem a dostatečným nastavením dosahu v řízení. Kožené sedačky nabízejí skvělou opěrku boků a dolní části zad, jsou však dostatečně pohodlné a dostatečné pro dlouhé cesty. Když byl XK revidován v roce 2009, interiér byl vylepšen, aby získal podobný vzhled s vozy Jaguar XF. Nyní má modernější vzhled s čistým a nevhodným designem. Používá se více kovových ozdob, zatímco v noci interiér zaujímá zcela jiný vzhled. Používá modré okolní osvětlení, jako je třída, která se nachází na mobilních telefonech Motorola RAZR, což jí dává vysoce kvalitní vzhled. Žádný jiný interiér vozu nevypadá tak dobře ve tmě. Tradiční řadicí páku byla také nahrazena značkou řazení radarů Jaguar - kovovým kolečkem, které se při startování zapalování vysune z centrální konzoly a po vypnutí vozu se potichu odkloní tak, aby se vešel do panelu. To opravdu přispívá k tomu extra zvláštní pocit v tomto Jaguaru. Další detaily, jako je tlačítko startování motoru a elektrická parkovací brzda, přispívají k většímu pocitu. Luxusy, jako je řízení klimatizace a vyhřívané sedačky, jsou standardní, ale vyhýbali bychom se volitelným 20-palcovým kolům, protože jezdí neuvěřitelně tuhá a nepohodlná. Zadní sedadla jsou poměrně zbytečná, kromě použití jako extra zavazadlový prostor, zatímco botka je poměrně mělká. Je to docela dobrá velikost a sada golfových klubů se jen hodí dovnitř. Vybavení od startu (březen 2006): Při prvním uvedení na trh byla pouze jedna úroveň výbavy, která byla dodána se šestistupňovou automatickou převodovkou s převodovkou lopatek, 7 -inch dotykový navigační systém s dotykovým displejem, bezklíčový start, 10-ti polohovatelné vyhřívané sedačky s pamětí řidiče a spolujezdce, bluetooth, 18-palcová kola Venus z lehké slitiny, dvouzónová automatická klimatizace, metalíza, tempomat, elektronická parkovací brzda - vypalování šesti měničů CD, stěračů citlivých na dešťovou odolnost, parkovací asistent, Trac Dynamic Stability Control, Elektronické rozdělení brzdné síly (EBD) a pomoc při nouzovém brzdění (EBA). Portfolio je vybaveno 20palcovými koly, vyhřívanými a ochlazenými sedadly, polstrováním z polodrážky, vyhřívaným volantem a špičkovým zvukovým systémem Bower a Wilkins.
80%