XJ jezdí mnohem ostřeji, než by se dalo očekávat u limuzíny, ale pro některé je nevýhodou, že se řidič může cítit trochu zaslepen - Jaguar učinil nízkou a pohodlnou jízdní polohu. Je to ovšem velmi pohodlné - sedadla jsou postavena spíše pro pohodlí než rychlost - ale vyšší jezdci mohou zjistit, že stínítko čelního skla působí příliš blízko. To znamená, že skutečnost, že středová konzola a loket se opírají o dveře řidiče, jsou obě v přesně stejné výšce - což je pro křeslo podobný zážitek - je jen jedním příkladem ergonomického detailu, který činí XJ velice uklidňující řídit většinu kabina je haptickou radostí a potěšením na pohled - měkkou kůži, která pokrývá volant a kokpit, otočný volič kovového pohonu, měkké modro-zelené podsvícení a styl, který spadne na palubní desku proti polokruhovému pásu ze dřeva nebo lesklé černé ozdoby. Všechno je krásné. Tyto modely s dlouhým rozvorem rozvoru XL, zakoupené pro účely šoférování, mohou těžit z dvojitých zadních židlí s masážní funkcí, které jsou nové s aktualizací 2014. Kromě toho nová funkce přitahuje hlasy cestujících diskrétními mikrofony nad hlavami a přenáší je přes audio - navržený tak, aby hlasy byly jasnější. V praxi je však "šikovný jako on", ale "Konverzace asistent" inklinuje náhodně vyzvednout část chatu v autě, což má za následek strašidelné hroty. V souladu s velmi moderní chutí kabiny, XJ protáhne tradiční analogové řidiče. Ve prospěch obrazovky s vysokým rozlišením "virtuálního přístroje" za volantem. Navzdory zobrazování poměrně tradičně vypadajícího rychloměru se jeho dynamické nastavení přizpůsobuje zobrazování informací, které chce řidič potřebovat. Když je přizpůsobitelný podvozek vozidla nastaven na dynamický režim, například virtuální číslice svítí červeně. Displej centrálního informačního systému je méně impozantní a přesto, že byl v roce 2014 vylepšen s vyšším rozlišením, je stále malý na malé straně, dokonce i ve srovnání s novějšími rodinnými hatchbacky. Je to intuitivní ovládání a funkce twin-view je nová a skutečně užitečná. Na přední straně informačního systému se společnost Jaguar zabývá špičkovým výrobcem zvukových systémů Bowers & Wilkins, což znamená, že XJ může být prémiově vybavena jedním z nejbohatších zvukových stereo systémů. Cestující mají také výhodu v podobě čtyřzónové klimatizace a několika funkcí, které ukazují, že Jaguar skutečně přemýšlel o pohodlí při vývoji tohoto auta - elektrická zadní sluneční clona, masáž zadních sedadel ve verzích LWB, rozkládací stoly, zadní zábavní obrazovky s bezdrátovými sluchátky a dokonce i měkké uzavřené dveře navržené tak, aby při zavírání minimalizovaly šum. Vybavení (od září 2013): Luxusní 3,0 V6 Diesel je vstupní úroveň XJ, ale je velmi dobře vybaven, včetně osmibrokové automatické převodovky s manuálními řazení lopatek, řízení Jaguar Drive s třemi režimy, DSC (Dynamic Stability Control se třemi nastaveními ), elektrická parkovací brzda, tempomat, dešťové senzory, automatické xenonové světlomety, zadní světla LED, akustické laminátové sklo, metalíza, 19-palcová hliníková kola z lehkých slitin startování, víko zavazadlového prostoru s přizpůsobitelným nastavením výšky, měkké dveře, zadní parkovací senzory, elektrická okna, panoramatická střecha, elektrické ovládání na sloupku řízení, osvětlení bílé a fosforové modré a vnitřní osvětlení nálady, dvouzónové klima ovládání, třímístný volant z jemného zrna s koženým volantem se sekvenčními posuvnými pádly a dálkovými ovladači pro audio systém, tempomat, Bluetooth, kožené vyhřívané přední sedadla s elektrickým řidičem / cestujícím (10 x 8 cest), 12,3-palcový plnofarebný LCD přístrojový cluster s virtuálním informačním displejem, 400W zvukový systém s rádiem, CD / DVD přehrávač s jedním slotem, kompatibilita s diskem MP3, pevný disk (HDD) navigační systém s mapováním HDD.Premium Luxury 3.0 V6 Diesel přináší 19-palcová kola z lehké slitiny Toba, přední parkovací senzory, bezklíčový vstup, měkká zrcadlově šitá a přizpůsobená horní fascia, horní roleta a loketní opěrka, vyhřívané zadní sedadla a 600W premium sound systém se 14 reproduktory včetně dvou subwooferů a dvou předních dvířek. Portfolio 3.0 V6 Diesel a 5.0 V8 mají adaptivní přední osvětlení se zářivými světly, 20 palcovými hliníkovými koly Kasuga, zadní parkovací kamerou, systémem sledování tlaku v pneumatikách (TPMS), čtyřzónovým ovládáním klimatizace, nastavitelná, vyhřívaná a chlazená přední sedadla s nastavením 20 x 20 cest a elektrickou regulací plus přední masážní funkce a nastavitelná podložka, vyhřívané a chlazené zadní sedadla, lesklá ebenová dýha, špičkový zvukový systém Bowers & Wilkins 1200W s dálkovým výkonovým zesilovačem a 20 reproduktory včetně dvou subwooferů a dvou předních dveřních wooferů plus multimediální systém s funkčními funkcemi Dual View a jednou sadou sluchátek.Supersport 5.0 V8 S / C má 20palcové hliníkové disky Mataiva, aktivní diferenciál, osvětlené větrací otvory vpředu a vzadu, kožené sedačky, kožené sedačky Supersport Semi Aniline, které jsou vyhřívané a chlazené, multimediální systém s předním digitálním / analogovým televizním tunerem a zábavou na zadních sedadlech, který zahrnuje duální 8-místnou ch LCD displejů (umístěných v zadní části předních opěrek hlavy), dálkového ovladače s dotykovým displejem a bezdrátových digitálních sluchátek. Společnost XJR se stala nejrychlejším XJ modelovým rokem 2014 a doplňuje sportovní karoserie, monitorování silnic a řidičů adaptivní dynamika, 20-palcová hliníková kola Farallon z hliníkových slitin, sportovní sedadla značky R, kontrastní barevná švy na palubní desce, semišové čalounění a klavírní černou palubní dýhou. Modely s dlouhým rozvorem (LWB) přinášejí osvětlené zadní zrcátka, automatické čtyřzónové ovládání klimatizace, zadní sklo pro soukromí, zadní elektrické žaluzie a žaluzie bočních oken.
80%