Divadelní zážitky způsobují, že kabina Jaguar XF se cítí jedinečně vedle jiných výkonných salonů. Startovací tlačítko pulsuje červeným světlem až do stisknutí, po němž se otvírají otvory a volič se tiše zvedne z tunelu přenosu na automatických modelech. Zatímco to není nutné, ty malé doteky opravdu dělají XF zvláštní. Kvalita materiálu je vcelku dobrá. Některé z plastů, které jsou umístěny dolů, nejsou v souladu s normami Audi A6, ale nejsou příliš daleko. Kromě toho se některé z rozvaděčů v XF cítí o něco méně plyšové než v Audi - ale všude jinde XF zápasí nebo dokonce zlepšuje své německé soupeře. Zadní řada je dostatečně prostorná pro to, aby dospělí seděli v pohodlí, s dostatkem kolen a nadměrným prostorem pro všechny, kromě těch nejvyšších cestujících, a navíc je dostačující botka o velikosti 540 litrů. Je to dostatečně široká a hluboká pro kufříky nebo golfové tašky, ale je to saloon, takže je méně praktický než hatchback nebo majetek, pokud jde o objemné předměty. Všechny vozy jsou vybaveny dotykovým displejem, kompletní s navigací. Je to obrovské vylepšení systému v starém XF a je snadné spárovat smartphony a navigovat v menu a navíc je spojeno s vynikajícím zvukovým systémem - ačkoli to může být upgradováno na ještě výkonnější systém Meridian, pokud jste audiophile. Dotyková obrazovka může být také převedena na větší jednotku s dvojitým zobrazením, cestující si může prohlédnout film a řidič, aby současně prohlížel navigaci na téže obrazovce. Všechna základní náplní jsou standardně vybavena XF - získáte 17-palcová kola z lehkých slitin, kožená sedadla, klimatizace a dotykový displej s technologií Bluetooth a navigací. R-Sport modely získávají sportovní stylingové detaily a sportovní odpružení, zatímco portfoliové varianty získávají luxus, jako je vyhřívané čelní sklo, další kůže a vstup bez klíče. K dispozici je spousta volitelných doplňků, včetně různých konstrukcí z lehkých kovů až do 20 palců, interiérový materiál a volby barev, LED světlomety a řada balíčků včetně aktivních bezpečnostních systémů, jako je adaptivní tempomat, asistenta jízdního pruhu a automatické parkování. snadno přidáte do katalogové ceny hodně. Standardní výbava od startu: modely Prestige jsou vybaveny 17palcovými hliníkovými koly, xenonovými světly, zadními parkovacími senzory, automatickými světly, automatickými stěrači, startováním bez klíče, tempomatem, vyhřívanými předními sedadly, koženým čalouněním, klimatizací a osmipalcovým dotykovým displejem s Bluetooth, navigací a rádiem DAB. R-Sport doplňuje styl R-Sport, hliníková kola R-sport, detaily interiéru R-Sport a sportovní odpružení. Portfolio doplňuje (přes Prestige) elektricky vyhřívané čelní sklo, vstup bez klíče, 18-palcová kola z lehkých slitin, kožené čalounění Windsor, elektricky nastavitelné přední sedadla, pokrytí kožené palubní desky a ozvučení Meridian. S trim kombinuje styl R-Sport s vybavením portfolia, ale přidává větší 19-palcové hliníkové kolečka a červené brzdové třmeny.
80%