Je to jeden z našich nejoblíbenějších interiérů s jednoduchým, ale elegantním designem a snadným ovládáním. Kruciálně to nesnaží kopírovat soupeře jako Audi a BMW, místo toho má Jaguar pocit britské, což je osvěžující změna. To neznamená, že je to staromódní. Samozřejmostí jsou tradiční dřevěné dýhy, ale také hliníkové a klavírní černošky. Centrální dotyková obrazovka ovládá hlavní funkce včetně navigace, rádia a klimatu. Nejde o ten nejlepší systém, ale je přinejmenším snadno použitelný a jasně rozložený. Zatímco XF Sportbrake může vypadat elegantně, není to styl nad podstatou. Má užitečnou velkou botku s 550 litry prostoru a přestože je to o několik litrů méně než konkurence, jako je BMW řady 5 Touring, široká obuv byla navržena tak, aby byla uživatelsky přívětivá s vertikálními stranami a bez zatížení. K dispozici je také užitečný systém podlahových kolejnic, podobně jako Audi's set-up, který je k dispozici s nastavitelnými popruhy a tyčemi. Jaguar chce zdůraznit, že v bočním směru můžete získat golfové hole. Zadní sedadla lze sklopit pomocí páček v kufru, takže se nemusíte bránit bočními dveřmi, a jednou dolů vytvářejí plošinu zatížení takřka dva metry. Dveře zavazadlového prostoru jsou taky široké, takže je skutečně možné tento prostor skutečně využít pro krabice nebo velké předměty, jako jsou nábytek nebo chladničky. Ačkoli je nepravděpodobné, že někdo, kdo koupil XF Sportbrake, by si vyzvedl bílé zboží z Curryho nebo příborník, který koupil na eBay. Jeden elegantní dotek je měkká zavírací zavazadlový prostor, takže nemusíte zavírat. Navíc je zde možnost elektrického otevírání a zavírání. Jinde, ti, kteří seděli v zádech, získali více prostoru než v salonu XF díky vyšší střeše.
100%