100%
Obsah
Řidičské dojmy
V sortimentu XF Sportbrake nejsou žádné benzíny a v současné době žádná verze XFR, i když se to pravděpodobně změní. Prozatím máme čtyři různé vznětové modely založené na dvou motorech. Model na základním stupni je poháněn 2,2 litrovým naftovým motorem, který byl přidán do modelu XF, když byl v loňském roce vyfocen a sdílený s Land Rover Freelander. Existují dvě verze modelu 2.2D se základním modelem 163PS, který je zaměřen především na řidiče firemních vozů díky nižší ceně - verze SE se…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Je to jeden z našich nejoblíbenějších interiérů s jednoduchým, ale elegantním designem a snadným ovládáním. Kruciálně to nesnaží kopírovat soupeře jako Audi a BMW, místo toho má Jaguar pocit britské, což je osvěžující změna. To neznamená, že je to staromódní. Samozřejmostí jsou tradiční dřevěné dýhy, ale také hliníkové a klavírní černošky. Centrální dotyková obrazovka ovládá hlavní funkce včetně navigace, rádia a klimatu. Nejde o ten nejlepší systém, ale je přinejmenším snadno použitelný a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Můžete odpustit Jaguaru za poměrně komplikované jméno. To, co jsme v minulosti označovali za nemovitost, je nyní díky značce Sportbrake poněkud větší. Ale pak je to víc než jednoduše verze XF. Sportbrake je klíčovým modelem pro Jaguar, který se snaží rozšířit jeho atraktivitu - je to vůz, který má spoustu impozantních alternativ, BMW řady 5 Touring, abychom jmenovali jen jednu. Je to určitě dobře vypadající auto s nízkým a aerodynamickým tvarem, zatímco zadní část je sama o sobě jedním z…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Dobře vyhlížející verze verze XF. Samozavírací zadní zavěšení jako standardní. Stejně dobré jezdit jako saloon. Užitná plocha a plochá obuv.
- 2.2-litrové dieselové motory musí být tvrdě zpracovány a nemají výkon, který byste očekávali.
100%