Jaguar XE je zaměřen na vozové parky a řidiče firemních vozů, což znamená, že většina vozů bude nafta s 163PS řízením Ingenium o objemu 2,0 litru, díky vynikající účinnosti s oficiálními emisemi CO2 74,3mpg a 99g / km. Čtyřválcový Ingenium může být také specifikován s 180 koní - což snižuje hospodárnost, ale je stále dobré při oficiálních emisích CO2 o hodnotě 67,3 mpg a 109 g / km. Oba modely 2.0 dieselu dodávají napájení zadním kolům šestistupňovou manuální převodovkou a točivý moment je spoustou tahu vyššími rychlostmi a rychlostí 0-62 km / h. Vzhledem k volbě jsme ušetřili extra na vynikající osm-rychlostní automatické, ačkoli to tlačí emise přes 100g / km. Manuální převodovky nejsou špatné, ale jejich poměry jsou extrémně vysoké a to znamená, že vyžaduje stálou práci při nízkých rychlostech. Na silnici je XE zaujatý a zábavný, s jemně vyváženým řízením a působivou regulací těla. To znamená, že může být zatlačeno poměrně silně přes řadu těsných rohů s vynikající rovnováhou a úrovněmi uchopení, díky nimž se skutečně zapojí rychlostí. Nicméně, XE je také působivý dálniční křižník a bude tiše pokrývat obrovské vzdálenosti s Jaguar jako klid, díky své nízké hladině silničního a větrného hluku. Horní tyč řady je 340-násobný přeplňovaný 3,0-litrový V6, který bude za méně než 5 sekund zakrývat 0-62 mil / hod. Maximální rychlost je omezena na 155 mph, zatímco ekonomická rychlost 194g / km CO2 a nárokovaná 34.9mpg. Kvalita jízdy je vynikající na většině okrajů, s velkým potlačením potrubí nebo hrubými povrchy vozovky. Modely R-Sport - na 18-palcových kolečkách a sportovním zavěšení - narazí, ale téměř všechny ostatní XE jsou pohodlné dálkové křižníky
80%