Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Jaguar

Recenze a test Jaguar S-Type 1999 - 2007

Recenze automobilů Recenze Jaguar Recenze Jaguar S-Type 1999 - 2007

60% Jaguar S-Type 1999 - 2007

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (12)

Řidičské dojmy

Toto auto prostě ožívá osobnost. Hladké 3,0-litrové 240-křídlové Ford Duratec V6, tlusté rázy a vlnovce, přesto zůstávají hladké až docela vysoké otáčky. Je také velmi výkonný, o 20 bhp více než Audi nový 3.0 litr V6, 19 bhp víc než Mercedes 3.2 litru V6 a 9 bhp víc než BMW je hodně-obdivoval 3,0 litru šest. Pětistupňová manuální převodovka má těžký, hrubý, příležitostně obstrukční posun (něco, na co ho Autocar kritizoval). Ale co Moss-boxed Mk II nebo originální typ S ne? Podle mého názoru to přispívá k charakteru auta. Nový posilovač řízení s proměnným poměrem pohonu ZF má mechanickou tuhost, ale přitom umožňuje dostatečnou zpětnou vazbu, aby se řidič mohl cítit připoutaný k vozidlu, než aby byl od něj odpojen. A dostanete to úžasný Jaguar bzučení nekonečné akcelerace, stejně jako si pamatuji z mé první jízdy v 3.8 E-Type v roce 1965, kdy jsme vyrazili na zdvojnásobení nově stanoveného limitu rychlosti 70 km / h. Samozřejmě můžete jednoduše jít na vzhled a rozhodnout se pro automatický systém Ford. Pokud chcete nejsilnější typ S, model V8 s objemem 281 koní, máte na výběr. Autobox však není příliš dobrý a je schopen měnit poměr, když ho budete chtít alespoň při stisknutí. A podle mého názoru automatický přestane být charakteristickým vozem, který vypadá jako S-slib. Model V8 nezaznamenává ani Jag, takže jsem se pokaždé pokoušel o manuál V6. Tato jízda je hladká, a to i na obrovských 18-palcových slitinových kolečkách a pneumatikách Pirelli P Zero sportu 245/40 Pirelli P. Hluk větru je příjemně tlumen. A motor 3.0V6 přitáhl naše auto k rychlosti 146 km / h na německé Autobahn s chvályhodnou lehkostí. Mírná drsnost motoru při těchto vysokých rychlostech byla jednoduše vyléčena přepnutím na Superunleaded, ale to není nutné pro běžné každodenní běh. Spotřeba pohonných hmot byla u celkové výkony 23,9 m, což nebylo špatné pro rychlost a hodně zastávky městské práce. Manipulace je v pořádku, i když rozhodně velká jako v autě, spíše než hot-hatch-nippy. A musím přiznat, že jsem toto auto neplačil, abych našel své hranice přilnavosti. Díky tomu, že Volvo a Jaguar stavějí své nejmodernější vozy, Ford už nepotřebuje Granadu ani Štír. Volvos poskytují na jedné straně pocit nesmírné síly společně se staromódním, policejním vozidlem jako přední náprava. Jaguar úspěšně interpretuje své základní hodnoty plynulosti, tempa a ovládání zezadu na druhé straně. Typ X s pohonem všech čtyř kol bude brzy dokončit rozsah. Typ S však v žádném případě nezatlačí. Také bych rád zmínil působivé skóre Jaguar ve všech nedávných průzkumy spokojenosti zákazníků společnosti Top Gear JD Power. Moje vlastní poštovní taška to odráží. Sotva jediná stížnost na Jaguars, ve srovnání s významnými počty o Mercedesu a spousty pár BMWů. Aktualizace pro 2,5-litrový a 4,2-litrový V8. "Autocar" měl vysoký názor na novou vstupní automatiku 2.5 V6 a můžu potvrdit, že je to velmi příjemné auto. Automatická parkovací brzda je nepatrným překvapením (na automatickém ovládání, nic neuděláte, jedna v manuálu, kterou zapnete a vypnete pomocí ovládacího prvku na konzole, který vypadá jako přepínač kapoty na kabině Audi). Ale funguje mnohem lépe, než například dohoda Mercedes Benz. S šesti poměry, které vám pomohou přitahovat auto, nový autobox dělá to nejlepší z motoru 201 koní. Ale pokud nejste spokojeni se svými rozhodnutími, můžete vždy použít Jaguarovu "J" bránu, která vám umožní zastavit převzetí boxu z 2., 3., 4. nebo 5. a má přirozené a intuitivní ovládání pohybu dopředu, nebo dozadu, aby se zvýšila. Větší 240Vhp 3.0V6 příručka byla znovu zmapována. Takže, zatímco je nyní oficiálně čistší a úspornější, je to jen o něco pomalejší než značka. Ale je to pro to s více usazenou manipulací než původní typ S. Nyní se cítí spíše jako moderní Mercedes třídy E, než tomu bylo předtím, což je hodně. A opravdu užitečnou vlastností jsou elektricky nastavitelné volanty a nožní pedály, takže téměř každý může najít ideální polohu řidiče. Další, 4.2V8 je vznešený. Většina řidičů bude jednoduše plést v plně automatickém režimu. Ale pokud se vám nálada dostane, můžete držet nižší poměry a střílet až 110 nebo tak na téměř žádné krátké, otevřené rovný. Je to výborný dálkový křižník s rychlostí 70 mph, což odpovídá přesně 2 000 ot./min v šesté. A je to také lepší cena za peníze než staré auto. A konečně, jsou tu bonkers, křičel-šílený, přeplňovaný 400 kb Typ R. Ať už používáte bránu 'J' nebo ne, bude to vyletět na šedesát za pouhých 5,3 sekundy a na zhruba 175, pokud najdeš způsob, jak se odpojit omezovač. Ale je to daleko od špinavé nebo nešikovné jízdy. Dokonce i v nejmokřejším červencovém dni v historii s bahnem po celých venkovských silnicích a vypnutém řízení trakce byla stále ještě snadno zvládnutelná. Musel jsem se opravdu snažit dostat ocas ven a znovu se vrátil velmi poslušně. Z nových typů S, překvapivě, to bylo nejpříjemnější pomalé jízdy. Aktualizace pro diesel V6 BMW nabízí velké diesely. Mercedes nabízí velké diesely. Audi nabízí velké diesely. Všichni s lepší ekonomikou, nižšími C02 a tím nižšími BIK daněmi pro řidiče než ekvivalentními benzinovými modely. A teď, že britští šéfové jsou štíhlejší, hladovější a nákladově náročnější než tlusté kočky, které bývaly, je velmi těžké je vložit do auta, která nejenže vyhazuje benzín, ale i daň 40%. Takže nyní, s firmou Prescott v Priusu, musel Jaguar dosáhnout svého společného postupu a začal nabízet alternativy přátelské k BIK. Přední pohon X-Type diesel je již nejoblíbenější X-Type. Lehký hliník XJ čeká na některé nové velké diesely vyvinuté společností PSA a Ford. A S-Type byl prvním příjemcem nového modelu PSA / Ford s objemem 2,7 litru Twin Turbo Diesel 206PS. Tak co to dělá s vozem? Ve starých dnech byly motory Jaguar tak hladké, že můžete vyvážit mince na kryty vaček. Postavte se vedle kbelíku Mk II a vaše uši vám neřeknou, zda motor běžel nebo ne. To byla část Jagu. Poslední věc, kterou jste chtěli, bylo auto, které vypadalo fantasticky, ale znělo jako kladivo Kango. Z vnějšku nafty typu S můžete slyšet. Je to tak tlumené, jako by mohla být motorová nafta a mnohem víc než Audi, BMW nebo Merc. Ale někdo v golfovém klubu, který není hluchý, bude vědět, že spalujete olej pod kapotou. Uvnitř také už není případ pohledu na otáčkoměr, aby se zkontrolovalo, zda motor běží. Jste si vědomi vzdáleného bzučení, ale vaši cestující pravděpodobně nebudou. Zvláště s 10 reproduktory volitelným systémem Premium Sound, který hraje CD "Stripped" od Christiny Aguilery. Jak to jde? Není to tak těžké jako nový Audi A6 3.0 V6 TDI nebo BMW 530d nebo svalnatý Mercedes E320CDI, to je jisté. Opravdu, spíš jako 525d nebo E270CDI. Zvyšuje rychlost a správně využívá prvních pět ze svých šesti rychlostních stupňů. Ale naprosto neradmaticky a velmi tiše. Úplný opak vozu A6 3.0 V6 TDI. Manipulace je spíše příjemná, než sportovní. Jste trochu oddělený od akce, ale pokud si kupujete motorovou naftu S-Type, pravděpodobně budete chtít být. Je to pěkně jmenován uvnitř, s rozsáhlým seznamem možností, který vám umožní přizpůsobit vůz téměř přesně tak, jak chcete z luxusní křižník na pevnější a sporý vůz. Můžete jít na dřevo, bledou kůži a hluboké vlasové koberce nebo hliník, černou kůži a 18 "kola. Auto, které jsem řídil měl Mercury 8 x 18" slitiny s pneumatikami 245/40, volbu £ 250 na Sport modelu to bylo , přesto se jízdila a řídila na nerozlučných plochách se skutečnou zástavou Jaguar. DVD satnav, s dotykovými ovládacími prvky pro aircon a zvukový systém, je dobrá volba, která stojí za to, protože funguje opravdu dobře. Nastavte vše, co chcete, a nechte GPS, aby vám říkal, kde jste. Elektrické sedadla a nastavení volantu jsou standardní díky rozsahu, s pamětí na sportu a SE a také velmi užitečnou volbou elektricky nastavitelných pedálů, což je obrovská pomoc pro osoby s delšími nebo kratšími nohami než je průměr. Mým jediným bugbarem byl 6stupňový autobox. Na benzinových motorech je to v pořádku, změny jsou poměrně bezproblémové a nemusíte celou věc umírat na vás. Ale protože diesel má vůbec žádný točivý moment kolem 1200 otáček za minutu a protože brána typu "J" je velmi nepatrný druh ruční přeplnění, na některých zákrutách a kruhových objezdích se můžete potopit potokem bez pádlového posunu. Zkusil jsem předběžnou selekci třetího, ale stále byl přehazován mezi rychlostmi. Možná, že obeznámenost bude chovat obsah, nevím. A samozřejmě byste mohli jít do barcelonské krabice. Šestistupňový manuální V6 dvojitý turbodiesel S typu. Představte si, že se vynořil z Brown's Lane v pozdních šedesátých letech.

Jaguar S-Type 1999 - 2007

Interiér

Je to překvapivě velké auto - větší než BMW 5-Series. (Brzy uvidíme X Type Jag, který soutěží s 3-Series.) Bota vypadá naprosto obrovsky, dokud nezačnete ho nakládat, když zjistíte, že je mnohem mělčí než jste si mysleli. Má však výhodu sklopených zadních sedadel a volitelnou lyžičku v případě potřeby. Pokud chcete opravdový Jag, musí se jednat o příručku S Type Sport V6. To stojí 30.600 liber na silnici a cena zahrnuje kožené sedačky, kožený volant, kožený řadicí knoflík, ovládání klimatizace,…

Pokračovat ve čtení interiéru

Jaguar S-Type 1999 - 2007

Recenze automobilu

Každému, kdo někdy řídil Jaguar Mk II 3.4 nebo 3.8, je příručka S Type V6 z roku 1999 jeho duchovní reinkarnace. Dostanete proudící retro řady Jaguar, které se podařilo spojit prvky MkII, prvního typu S a dokonce Mk X. Mohli byste tvrdit, že styl není 100% úspěšný, ale ani nebyl stylový originál, a že se nějak přidává k jeho charakteru. Jaguar S Type Sport 2001 Test na silnici Jaguar S Type 2002 Range Road Test Jaguar S-Type V6 Diesel 2004 Silniční test

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007
  • Jaguar S-Type 1999 - 2007

Závěrečné hodnocení

  • Správný, zadní pohon Jaguar, v jeho nejlepší verzi 3.0 V6 Sport manuál.

  • Spousta chyb a opozice opozice během dlouhé produkce.

60%

Jaguar S-Type na prodej

Jaguar S-Type 2.7D 152kW

Jaguar S-Type Milín U Příbrami 2.7, 152 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2004
  • Tachometr
    210 000 km
  • Cena
    99 000 Kč
Jaguar S-Type 3.0i 203kW

Jaguar S-Type Týn Nad Vltavou 4.0, 203 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2000
  • Tachometr
    141 800 km
  • Cena
    79 990 Kč
Jaguar S-Type 3.0i V6,238PS,EXECUTIVE,automat,aut

Jaguar S-Type Slaný 3.0, 175 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2000
  • Tachometr
    322 000 km
  • Cena
    35 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Než se od vás dočkám odpovědi na svůj dotaz, tak auto půjde do šrotu.“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Mondeo 285
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing