Toto auto prostě ožívá osobnost. Hladké 3,0-litrové 240-křídlové Ford Duratec V6, tlusté rázy a vlnovce, přesto zůstávají hladké až docela vysoké otáčky. Je také velmi výkonný, o 20 bhp více než Audi nový 3.0 litr V6, 19 bhp víc než Mercedes 3.2 litru V6 a 9 bhp víc než BMW je hodně-obdivoval 3,0 litru šest. Pětistupňová manuální převodovka má těžký, hrubý, příležitostně obstrukční posun (něco, na co ho Autocar kritizoval). Ale co Moss-boxed Mk II nebo originální typ S ne? Podle mého názoru to přispívá k charakteru auta. Nový posilovač řízení s proměnným poměrem pohonu ZF má mechanickou tuhost, ale přitom umožňuje dostatečnou zpětnou vazbu, aby se řidič mohl cítit připoutaný k vozidlu, než aby byl od něj odpojen. A dostanete to úžasný Jaguar bzučení nekonečné akcelerace, stejně jako si pamatuji z mé první jízdy v 3.8 E-Type v roce 1965, kdy jsme vyrazili na zdvojnásobení nově stanoveného limitu rychlosti 70 km / h. Samozřejmě můžete jednoduše jít na vzhled a rozhodnout se pro automatický systém Ford. Pokud chcete nejsilnější typ S, model V8 s objemem 281 koní, máte na výběr. Autobox však není příliš dobrý a je schopen měnit poměr, když ho budete chtít alespoň při stisknutí. A podle mého názoru automatický přestane být charakteristickým vozem, který vypadá jako S-slib. Model V8 nezaznamenává ani Jag, takže jsem se pokaždé pokoušel o manuál V6. Tato jízda je hladká, a to i na obrovských 18-palcových slitinových kolečkách a pneumatikách Pirelli P Zero sportu 245/40 Pirelli P. Hluk větru je příjemně tlumen. A motor 3.0V6 přitáhl naše auto k rychlosti 146 km / h na německé Autobahn s chvályhodnou lehkostí. Mírná drsnost motoru při těchto vysokých rychlostech byla jednoduše vyléčena přepnutím na Superunleaded, ale to není nutné pro běžné každodenní běh. Spotřeba pohonných hmot byla u celkové výkony 23,9 m, což nebylo špatné pro rychlost a hodně zastávky městské práce. Manipulace je v pořádku, i když rozhodně velká jako v autě, spíše než hot-hatch-nippy. A musím přiznat, že jsem toto auto neplačil, abych našel své hranice přilnavosti. Díky tomu, že Volvo a Jaguar stavějí své nejmodernější vozy, Ford už nepotřebuje Granadu ani Štír. Volvos poskytují na jedné straně pocit nesmírné síly společně se staromódním, policejním vozidlem jako přední náprava. Jaguar úspěšně interpretuje své základní hodnoty plynulosti, tempa a ovládání zezadu na druhé straně. Typ X s pohonem všech čtyř kol bude brzy dokončit rozsah. Typ S však v žádném případě nezatlačí. Také bych rád zmínil působivé skóre Jaguar ve všech nedávných průzkumy spokojenosti zákazníků společnosti Top Gear JD Power. Moje vlastní poštovní taška to odráží. Sotva jediná stížnost na Jaguars, ve srovnání s významnými počty o Mercedesu a spousty pár BMWů. Aktualizace pro 2,5-litrový a 4,2-litrový V8. "Autocar" měl vysoký názor na novou vstupní automatiku 2.5 V6 a můžu potvrdit, že je to velmi příjemné auto. Automatická parkovací brzda je nepatrným překvapením (na automatickém ovládání, nic neuděláte, jedna v manuálu, kterou zapnete a vypnete pomocí ovládacího prvku na konzole, který vypadá jako přepínač kapoty na kabině Audi). Ale funguje mnohem lépe, než například dohoda Mercedes Benz. S šesti poměry, které vám pomohou přitahovat auto, nový autobox dělá to nejlepší z motoru 201 koní. Ale pokud nejste spokojeni se svými rozhodnutími, můžete vždy použít Jaguarovu "J" bránu, která vám umožní zastavit převzetí boxu z 2., 3., 4. nebo 5. a má přirozené a intuitivní ovládání pohybu dopředu, nebo dozadu, aby se zvýšila. Větší 240Vhp 3.0V6 příručka byla znovu zmapována. Takže, zatímco je nyní oficiálně čistší a úspornější, je to jen o něco pomalejší než značka. Ale je to pro to s více usazenou manipulací než původní typ S. Nyní se cítí spíše jako moderní Mercedes třídy E, než tomu bylo předtím, což je hodně. A opravdu užitečnou vlastností jsou elektricky nastavitelné volanty a nožní pedály, takže téměř každý může najít ideální polohu řidiče. Další, 4.2V8 je vznešený. Většina řidičů bude jednoduše plést v plně automatickém režimu. Ale pokud se vám nálada dostane, můžete držet nižší poměry a střílet až 110 nebo tak na téměř žádné krátké, otevřené rovný. Je to výborný dálkový křižník s rychlostí 70 mph, což odpovídá přesně 2 000 ot./min v šesté. A je to také lepší cena za peníze než staré auto. A konečně, jsou tu bonkers, křičel-šílený, přeplňovaný 400 kb Typ R. Ať už používáte bránu 'J' nebo ne, bude to vyletět na šedesát za pouhých 5,3 sekundy a na zhruba 175, pokud najdeš způsob, jak se odpojit omezovač. Ale je to daleko od špinavé nebo nešikovné jízdy. Dokonce i v nejmokřejším červencovém dni v historii s bahnem po celých venkovských silnicích a vypnutém řízení trakce byla stále ještě snadno zvládnutelná. Musel jsem se opravdu snažit dostat ocas ven a znovu se vrátil velmi poslušně. Z nových typů S, překvapivě, to bylo nejpříjemnější pomalé jízdy. Aktualizace pro diesel V6 BMW nabízí velké diesely. Mercedes nabízí velké diesely. Audi nabízí velké diesely. Všichni s lepší ekonomikou, nižšími C02 a tím nižšími BIK daněmi pro řidiče než ekvivalentními benzinovými modely. A teď, že britští šéfové jsou štíhlejší, hladovější a nákladově náročnější než tlusté kočky, které bývaly, je velmi těžké je vložit do auta, která nejenže vyhazuje benzín, ale i daň 40%. Takže nyní, s firmou Prescott v Priusu, musel Jaguar dosáhnout svého společného postupu a začal nabízet alternativy přátelské k BIK. Přední pohon X-Type diesel je již nejoblíbenější X-Type. Lehký hliník XJ čeká na některé nové velké diesely vyvinuté společností PSA a Ford. A S-Type byl prvním příjemcem nového modelu PSA / Ford s objemem 2,7 litru Twin Turbo Diesel 206PS. Tak co to dělá s vozem? Ve starých dnech byly motory Jaguar tak hladké, že můžete vyvážit mince na kryty vaček. Postavte se vedle kbelíku Mk II a vaše uši vám neřeknou, zda motor běžel nebo ne. To byla část Jagu. Poslední věc, kterou jste chtěli, bylo auto, které vypadalo fantasticky, ale znělo jako kladivo Kango. Z vnějšku nafty typu S můžete slyšet. Je to tak tlumené, jako by mohla být motorová nafta a mnohem víc než Audi, BMW nebo Merc. Ale někdo v golfovém klubu, který není hluchý, bude vědět, že spalujete olej pod kapotou. Uvnitř také už není případ pohledu na otáčkoměr, aby se zkontrolovalo, zda motor běží. Jste si vědomi vzdáleného bzučení, ale vaši cestující pravděpodobně nebudou. Zvláště s 10 reproduktory volitelným systémem Premium Sound, který hraje CD "Stripped" od Christiny Aguilery. Jak to jde? Není to tak těžké jako nový Audi A6 3.0 V6 TDI nebo BMW 530d nebo svalnatý Mercedes E320CDI, to je jisté. Opravdu, spíš jako 525d nebo E270CDI. Zvyšuje rychlost a správně využívá prvních pět ze svých šesti rychlostních stupňů. Ale naprosto neradmaticky a velmi tiše. Úplný opak vozu A6 3.0 V6 TDI. Manipulace je spíše příjemná, než sportovní. Jste trochu oddělený od akce, ale pokud si kupujete motorovou naftu S-Type, pravděpodobně budete chtít být. Je to pěkně jmenován uvnitř, s rozsáhlým seznamem možností, který vám umožní přizpůsobit vůz téměř přesně tak, jak chcete z luxusní křižník na pevnější a sporý vůz. Můžete jít na dřevo, bledou kůži a hluboké vlasové koberce nebo hliník, černou kůži a 18 "kola. Auto, které jsem řídil měl Mercury 8 x 18" slitiny s pneumatikami 245/40, volbu £ 250 na Sport modelu to bylo , přesto se jízdila a řídila na nerozlučných plochách se skutečnou zástavou Jaguar. DVD satnav, s dotykovými ovládacími prvky pro aircon a zvukový systém, je dobrá volba, která stojí za to, protože funguje opravdu dobře. Nastavte vše, co chcete, a nechte GPS, aby vám říkal, kde jste. Elektrické sedadla a nastavení volantu jsou standardní díky rozsahu, s pamětí na sportu a SE a také velmi užitečnou volbou elektricky nastavitelných pedálů, což je obrovská pomoc pro osoby s delšími nebo kratšími nohami než je průměr. Mým jediným bugbarem byl 6stupňový autobox. Na benzinových motorech je to v pořádku, změny jsou poměrně bezproblémové a nemusíte celou věc umírat na vás. Ale protože diesel má vůbec žádný točivý moment kolem 1200 otáček za minutu a protože brána typu "J" je velmi nepatrný druh ruční přeplnění, na některých zákrutách a kruhových objezdích se můžete potopit potokem bez pádlového posunu. Zkusil jsem předběžnou selekci třetího, ale stále byl přehazován mezi rychlostmi. Možná, že obeznámenost bude chovat obsah, nevím. A samozřejmě byste mohli jít do barcelonské krabice. Šestistupňový manuální V6 dvojitý turbodiesel S typu. Představte si, že se vynořil z Brown's Lane v pozdních šedesátých letech.
60%