60%
Obsah
Řidičské dojmy
Toto auto prostě ožívá osobnost. Hladké 3,0-litrové 240-křídlové Ford Duratec V6, tlusté rázy a vlnovce, přesto zůstávají hladké až docela vysoké otáčky. Je také velmi výkonný, o 20 bhp více než Audi nový 3.0 litr V6, 19 bhp víc než Mercedes 3.2 litru V6 a 9 bhp víc než BMW je hodně-obdivoval 3,0 litru šest. Pětistupňová manuální převodovka má těžký, hrubý, příležitostně obstrukční posun (něco, na co ho Autocar kritizoval). Ale co Moss-boxed Mk II nebo originální typ S ne? Podle mého názoru to…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Je to překvapivě velké auto - větší než BMW 5-Series. (Brzy uvidíme X Type Jag, který soutěží s 3-Series.) Bota vypadá naprosto obrovsky, dokud nezačnete ho nakládat, když zjistíte, že je mnohem mělčí než jste si mysleli. Má však výhodu sklopených zadních sedadel a volitelnou lyžičku v případě potřeby. Pokud chcete opravdový Jag, musí se jednat o příručku S Type Sport V6. To stojí 30.600 liber na silnici a cena zahrnuje kožené sedačky, kožený volant, kožený řadicí knoflík, ovládání klimatizace, podlahové rohože, obrovské 18-palcové hliníkové disky Monaco, pneumatiky P Zero a přední mlhová světla. Příručku S Type V6 získáte od 27 000 liber, ale sportovní doplňky z něj dělají vůz. Dbejte však na to, abyste specifikovali elektrickou bederní opěrku sedadla řidiče, protože je to velmi užitečné příslušenství. Na druhou stranu, pokud chcete překrásný, méně tradiční vzhled, spojený s jemným ovládáním třídy Mercedes S, slušným Mercedesem s autoboxem a skutečným obrovským výkonem, může vás Jaguar vždy opravit pomocí XJR8.
Recenze automobilu
Každému, kdo někdy řídil Jaguar Mk II 3.4 nebo 3.8, je příručka S Type V6 z roku 1999 jeho duchovní reinkarnace. Dostanete proudící retro řady Jaguar, které se podařilo spojit prvky MkII, prvního typu S a dokonce Mk X. Mohli byste tvrdit, že styl není 100% úspěšný, ale ani nebyl stylový originál, a že se nějak přidává k jeho charakteru. Jaguar S Type Sport 2001 Test na silnici Jaguar S Type 2002 Range Road Test Jaguar S-Type V6 Diesel 2004 Silniční test
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Správný, zadní pohon Jaguar, v jeho nejlepší verzi 3.0 V6 Sport manuál.
- Spousta chyb a opozice opozice během dlouhé produkce.
60%
Jaguar S-Type na prodej
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 210 000 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 141 800 km
- Cena
- 79 990 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 322 000 km
- Cena
- 35 000 Kč