Klíčovou otázkou, zda může Jaguar F-Type detronovat dynamické srovnávací kritérium pro dvoumístné otevřené sportovní vozy, jako je Porsche Boxster, je snadné odpovědět: ne. F-Type se ovšem velmi blíží - a životně - nabízí své vzrušení mnohem teplejším a viscerálním způsobem. F-Type Cabrio má charakter. Zní to neuvěřitelně, střecha nahoru nebo dolů, její řízení má pocit a přesnost, aniž by byla převážená, a velmi efektivně sděluje, co se děje na zemi pod ním, aniž by navíjelo závěs těsněji než studentský filmový rozpočet. Hloubka zážitek z jízdy F-Type je silná a přitažlivost při pohonu zadních kol zajišťuje velmi vyrovnaný, jemný pocit díky volantu. Přestože jízda je poměrně pružná, F-Type je dokonale přizpůsoben pro pasivní jízdu, ať už na ulicích nebo na rychlostních silnicích. Většina potěšení z vozu pochází z toho, že jednoduše zasáhne omezovač otáček, protože, ať už je to verze V6 nebo V8, koncovky výfuku F-Type dělají některé z velkých zvuků v moderním motorizování. Hlasitý na volnoběh a postupující na nekonečném grafu jako vzestup vzhůru, F-Type vyskočí, třásní, praská a kvílí jako miska punk rock Rice Krispies. Jedinou nevýhodou tohoto, a zvláště v kabrioletu (spíše než v izolovanějším kupé), je, že mírně boomový tón se může stát silným na dálnici. F-Type je vybaven hlasitým tlačítkem pro výfuk, který je nejlépe odpojit při dlouhých úsecích 70 mph. Každý typ F je dodáván také s tlačítkem dynamického režimu, který váží řízení, ostrí plyn, a pokud je váš automat, drží delší rychlost. Určitě bychom vám doporučili i automatický systém, protože i přes to, že je to méně čistý než šestistupňový manuál, osmi rychlostní rychlost je velmi rychlá a zvyšuje pocit komfortu a luxusu F-Type, aniž by se zmenšila dynamická panáčka. Chcete-li podpořit tento pohled, poznamenejte si, že 340PS vstupní model trvá 5,7 sekundy na 62mph s manuálem, nebo 5,3 sekundy s auto, zatímco průměrná ekonomika je nastavena na 28,8mpg a 33,6mpg - auto je rychlejší a více efektivní. Řídí prémii ve výši 1800 liber, ačkoli jeho žádoucí znamená lepší zbytky. Je to model 380PS S, který vyniká jako nejpopulárnější nákup, přičemž používá stejný 3.0-litrový V6 jako standardní vůz, ale klesá čas na 0-62 km / h na 4,9 sekundy (s automatickým nebo 5,5 s manuálem), přičemž přidává adaptivní tlumení pro zvětšení dynamických vlastností nebo pohodlí, v závislosti na volbě. Přeplňované verze 5.0-litrových V8 modelů se tak dostanou a jsou pouze automatické, model 550PS R je dostupný jako pohon všech kol nebo zadních kol, zatímco SVR je pouze AWD. Tyto verze vychylují basy a objem z výfukového potrubí, zatímco jejich obrovská výhoda točivého momentu (700Nm v SVR oproti 460Nm ve verzi V6 S) způsobuje, že se od vzletu dostanou ještě rychleji, než naznačuje jejich snížená rychlost 0-62mph. Jediná otázka, která zůstává, je pohon zadních kol nebo pohon všech kol? Objektivně, v nižších pohonných verzích, dodatečná hmotnost systému způsobuje, že verze AWD jsou mírně pomalejší k referenčnímu bodu 63 milisekund (bez R modelu, s extra přilnavostí, která se odrazí z 4,2 sekundy na 4,1 sekundy), což může být negativní. Nicméně Jaguar vyladil systém AWD, který byl zadní předpjatý, a proto se tyto verze většinou cítí stejně jako jejich protějšky pohonů zadních kol, ale s dodatečnou bezpečností čtyřkolové trakce. Z tohoto důvodu mohou mít verze AWD více a více času řidiče všech schopností.
100%