Kabriolet typu F není v žádném případě praktickým vozem. I přes poměrně jednoduchou elektrickou skládací střechu mizí rychlým, čistým a kompaktním způsobem, odkrytým bezprostředně za zadní přepážkou, do jídelního prostoru. Od 310 litrů v kupé až po 207 litrů zde máš jen málo místa, když specifikuješ rezervní kolo. Přesto je kabina prostorná, s dostatečným nastavením sedadla, aby vyhovovala nejdelším nohám a jen malému deficitu ve srovnání s Coupe. To je opravdu jedna z velkých jízdních míst s malým volantem a sedadly nastavenými prakticky pod prahem dveří - F-Type je auto, které opravdu klesáte. Z tohoto důvodu se ozubená tyč (nebo pákový ovladač v automatickém, na rozdíl od rotačního voliče, které mají sedačky Jaguar) cítí vysoko nastavené a velmi blízko kola. Standardní sedadla jsou také lekcí v ergonomickém pohodlí, zatímco sportovní sedadla řidičů S a nad uchopením a spolujezdcem pevněji, aniž by byly nepohodlné - dokonce i dramatická závodní vědra SVR, která jsou dokončena v prošívané kůži. Celosvětová kabina má pocit architektury závodních automobilů, ale protože je potlačena v měkké kůži a zdůrazněná lesklými černými a kovovými ozdobami, výsledkem je pěkná směsice sportovního a luxusního oblečení, který je bang na ... většinou . Zatímco ovladače a spínače se cítí pevné, včetně kovových pádů pro ruční řazení řazení v automatickém režimu, některé z nižších úrovní se cítí jako křehké. Je pravděpodobné, že F-Type, jaksi nějaký, není vybudován se stejnou matematickou úrovní mezery v panelu a hmotné posedlosti pevnosti, která je nejlepší německou věcí. Ať už je to podtandardní nebo charakteristické, je to vaše volání, ale říkáme, že je to druhé - a jistě, jakmile stisknete zlaté, pulzující startovací tlačítko motoru a motor zapaluje, nuance haptiků jsou rychle zapomenuty. Na cestě kapuce tkaniny účinně tlumí hluk a elektricky sklopí - jen 12 sekund - do kompaktního, odkrytého úseku, který nejenže vyvrací potřebu pohyblivého kovového krytu, ale vypadá skvěle. F-Type byl nejprve vypuštěn jako kabriolet a skutečně vypadá, že byl navržen tak, než aby byl jednoduše kupé. Tento pocit se přenáší také na silnici, protože F-Type nikdy nevypadá, že trpí nějakým zvláštním zkroucením podvozku nebo se otřásá střechou dolů.
100%