Modely F-Type Coupe jsou nabízeny se třemi nabitými benzinovými motory, dvěma 3,0-litrovými V6 a 5,0-litrovým V8. Všechny motory jsou spojeny s vynikající převodovkou Jaguar s osmou rychlostí, která může být ovládána ručně pomocí centrálního voliče nebo pomocí volantů umístěných na volantu. Nadšenci budou vědět, že sportovní Jaguáři utrpěli v minulosti obtížné a neohrabaný přenos, ale nová jednotka je obrovským zlepšením, s rychlými změnami rychlosti a vynikajícím očekáváním v plném automatickém režimu. Nicméně, F-Type R dostane nejlepší nastavení, s rekalibrovaným "boxem a těsně uloženými poměry, což maximálně využívá brutální výkon V8. Všechny tři motory jsou impozantní a rádi jsme oba V6, které jsou silné a rafinované. Vstupní úroveň F-Type Coupe získá 340PS V6, což zajišťuje rychlé tempo a rychlost 5,0 sekundy. Pro většinu to bude více než dost výkon, s točivým momentem 460 Nm a maximální rychlostí 161 mil / hod. Sportovní závěs je však na tvrdé straně, protože F-Type Coupe občas narazí na hrbolky a otvory do hrnců. Druhý V6 - nalezený v modelu F-Type Coupe S - má mezní nárůst výkonu s 380PS a 460Nm točivého momentu. Výsledkem bude dosažení rychlosti 62 mil / h za 4,8 sekundy, než dosáhne maximální rychlosti 171 mil / hod. Na cestě je S mnohem více zaobleným vozem díky řadu technických vylepšení, které zahrnují adaptivní tlumiče, větší brzdy a mechanický diferenciál s omezeným skluzem. V důsledku toho se F-Type Coupe cítí mnohem živější v nárožích, s dostatkem uchopení a vylepšenou trakcí z ohybu. Pokud chcete překonat výkonnost vozu supercar, je to V8 v kupé F-Type Coupe R. Motor o objemu 5,0 litrů vytahuje točivý moment 550PS a 680Nm, což znamená, že bude přeskočit z 0-62mph za 4,0 sekundy a bude dobré pro elektronicky omezený maximální rychlost 186 km / h. R také získává elektronickou aktivní diferenciální a konfigurovatelnou dynamiku, která umožňuje řidiči přizpůsobit reakci řízení, změny rychlosti a mapování škrticí klapky. Na silnici je R agilní a brutální, s horami točivého momentu a sáčků. Je také vybaven systémem vektorování točivého momentu, který zajišťuje nezávislé brzdění pro každé kolo, aby se ještě lépe zlepšila manipulace. Nicméně, bez ohledu na to, který motor si vyberete, je Jaguar F-Type Coupe vždy zábavný a odměňující pohon. Řízení je lehké a citlivé, zatímco dodávka energie je hladká a předvídatelná. Modely S i R mají aktivní výfukový systém, který při každém úderu škrtící klapky vyzařuje vysoký tah. F-Type Coupe také získává parkovací senzory a pomůcky pro sledování nepovolaných míst, což usnadňuje každodenní jízdu.
100%