Kabina modelu F-Type Coupe je moderní a komfortní, s vířivým designem palubní desky a inteligentním uspořádáním středové konzoly. Vzhledem k své velikosti je kabina přísně dvoumístná, s malým nákladovým prostorem za sedadly; interiér je však dostatečně prostorný, s velkou schránkou na odklápěcí skříňku a užitečnou krabičkou. V každé dveře je také několik držáků nápojů a kapsa, ačkoli ta druhá je poměrně malá. F-Type se standardně dodává s koženými sportovními sedadly, které jsou k dispozici jako volitelná sedadla "Performance" (standardní na modelech R). Pro nás je vylepšení sedadel nevýrazné, s vylepšenou podporou a pohodlím pro delší výlety. Všechna sedadla jsou elektronicky nastavitelná, díky stylovému elektronickému ovladači, který je umístěn ve dveřním panelu, a je zde i paměťová funkce. Uspořádání palubní desky je inteligentní a zaměřuje se na řidiče, s otočnými ovladači ovládajícími navigaci, zvuk, topení a klimatizace. Na středové konzole dominuje osmipalcový barevný displej, který řídí všechny systémy v autě a používá grafický displej pro zobrazení nastavení vozu. Pro každodenní použití je systém přiměřený, ale některé grafiky jsou trochu zablokované. Ve skutečnosti, v porovnání s ostatními moderními interiéry F-Type Coupe, infotainmentový systém se cítí docela datovaný. Kabina má několik hezkých dotyků, ale díky inteligentnímu koženému volantu se třemi paprsky a okolnímu osvětlení na modelech S a R, které lze konfigurovat v různých barvách. Celoplošná panoramatická skleněná střecha je také k dispozici jako volitelná výbava, což dává kabině pocit vzdušnosti. Za řidičem je řidič dobrý výhled na silnici, ačkoliv je zadní viditelnost omezena malým zadním sklem. Zrcátka jsou ale velká a zahrnují monitorování mrtvých bodů, které odpovídají velkým nevidomým místům na obou stranách vozu. Parkovací senzory jsou standardně dodávány, proto je snadné se vrátit do těsných prostor. F-Type má vynikající zvukovou a tepelnou izolaci, což znamená, že můžete sedět v provozu nebo řídit s nízkými rychlostmi, aniž byste chtěli vařit z motoru. Kupé má také mnohem větší botu, než kabriolet, s maximem 407 litrů. To však klesne až na 315 litrů s balíčkem a volitelný spořič ušetří únosnost ještě dále. Standardní vybavení: V6 získává výkonový brzdný systém Jaguar se stříbrnými třmeny, sportovním odpružením, sportovním výfukem, 18ti palcovými hliníkovými koly Vela, sportovními sedadly s koženými a sedlovými obloženími, koženým volantem se třemi paprsky s černou převodovkou, finišer, dvoufunkční xenonové světlomety HID a nasazitelný zadní spoiler. V6 S má vysoce výkonný brzdný systém Jaguar s červenými třmeny, sportovní zavěšení s adaptivní dynamikou, aktivní sportovní výfuku, centrální dvojité výfukové potrubí, 19palcová kola z lehkých slitin, diferenciál s omezeným prokluzem, sportovní sedadla s koženými obloženími a nastavitelné vnitřní osvětlení interiéru volitelná paleta. V8 R přichází s vysoce výkonným brzdným systémem Jaguar s červenými brzdovými třmeny, přepínatelným aktivním sportovním výfukem s quadovými výfukovými potrubí, elektronickým aktivní diferenciálem s brzděním točivého momentu, konfigurovatelným systémem dynamiky, interiérem z prvotřídní kůže, finišerem z hliníkové konzoly tmavé technické vazby s grafickou kartou "R" a výkonné sedačky s koženými obloženími Premium a "R" ražbou.
100%