Jaguar popisuje F-Pace jako přechodový výkon, který je navržen tak, aby "nabídl agilitu, schopnost reagovat a zdokonalit, že jsou všichni Jaguáři známí". Uvádí také fráze jako "bezkonkurenční dynamika" a "každodenní všestrannost". To je spousta věcí, které je třeba spojit do jednoho auta. Takže to zvládlo? No, to je určitě působivé v rozích. Mocně impozantní ve skutečnosti. Může to být velký SUV, který je téměř pět metrů dlouhý, ale díky hliníkové konstrukci karoserie váží pouhých 1600 kg (to je, když půjdete na základní model s manuálním pohonem dvou kol). Přínosy jsou okamžitě zřejmé, když posunete Jaguar do rohu. Cítí se jako sportovní vůz s neuvěřitelným uchopením, velkou kontrolou těla a překvapivou agilitou. Určitě se cítí uklidňující - dokonce i v mokrém - a dokáže s Porschem Macanem vyrovnat se schopností manipulace. Řízení je citlivé a pěkně zatížené, což zvyšuje důvěru, kterou máte za volantem. Naštěstí to nepřijde na úkor jízdního komfortu. F-Pace je velmi dobrá na dálnici s odpouštějícím nastavením zavěšení a působivým tlumením. Je také velmi tichý s minimálním hlukem větru nebo silnice. Určitě se to cítí jako luxusní SUV. Není to však všechno pozitivní. Zatímco 20d je základem řady motorů, nevyhovuje zcela "prémiovému" pocitu, který F-Pace přináší. Na papíře vypadá víc než adekvátně s točivým momentem 180 koní a 430 Nm, ale při startu je to docela hlučné, a přestože je v okolí města, může se dostat docela hezky, když ho požádáte o urychlení. Systém zastavení startování motoru je pomalý, aby se obnovil provoz, a zatímco osmiletá automatická převodovka nabízí rychlé posuny nahoru, může to být příležitostně zachyceno napětím, když požadujete zrychlení ve zrychlení. Přesto je to lepší volba než manuál, který nevyhovuje prémiovému F-Pace a bude těžší prodávat jako ojeté auto. 30d je daleko lepší motor, ale je také mnohem dražší. Pokud se díváte na nové ceny, bude to stát více než £ 50k, jelikož přichází pouze v provedení F-Pace S. Možná jsme na stroji 20d velmi tvrdý, protože nabízí přiměřený výkon a vysokou spotřebu paliva. V základním manuálním pohonu s pohonem dvou kol dosahuje nárok 57,7 mbar s CO2 129 g / km, což z něj činí ideální volbu pro osobní vozy. Nicméně, automatické je mnohem lépe přizpůsobené velkému automobilu, jako je F-Pace, a nepoškozuje příliš mnoho ekonomiky vozů s pohonem všech kol s průměrným počtem 53,3 m.
80%