Všechny modely Infiniti sdílejí stejné základní šasi a jsou platformou určenou pro sportovní vozidla. Výsledkem toho je, že QX50 se velmi dobře ovládá působivou regulací těla a skvělou schopností zatáčení - rozhodně se necítí, jako by tomu tak bylo 4x4. Ovládání je dotykové světlo a má mírně umělé pole, ale je to stále velmi přesné, takže zásahy v záběru jsou příjemné a vozidlo se neuvěřitelně dobře zabývá rychlými změnami směru díky působivé agility. Systém pohonu všech kol znamená, že je zde výborná trakce, obzvláště zřetelná při odtažení z křižovatek na mokru nebo tam, kde je štěrk volný. Model QX50 řídí, že díky rovnému zavěšení sedadla je rozebíratelný výkon, ale stále ještě odpouští na nerovných a nerovných cestách. Je to velmi pohodlné a dělá skvělý dálkový křižník s velmi malým hlukem větru nebo silnice při vyšších rychlostech a hluku v kajutě. Původně byl k dispozici pouze jeden motor, benzinový motor V6 o objemu 3,7 litru s výkonem 320 koní, což je vlastně detonovaná verze jednotky, která pohání Nissan 370Z. Je to velmi jemné a hedvábně hladké, ale s velkou rychlostí, když to chcete. Zrychluje se rovnoměrně od 0-62 km / h trvá pouhých 6,4 sekundy a V6 zní skvěle. Může se však cítit napjatá při vyšších otáčkách, ale pokročilá sedmistupňová automatická převodovka, která je dodávána standardně, znamená, že můžete maximálně využít síly, protože poskytuje neuvěřitelně rychlé, ale hladké posuny. Jedním zklamáním je, že na volantu nejsou žádné pádla, které by vám umožnily měnit rychlost a ruční parkovací brzda amerického stylu je velmi účinná, ale v dnešní době je trochu zastaralá. Většina lidí si vybrala QX50, který byl zaveden v červenci 2010 a je velmi vítaným přírůstkem do řady. Jedná se o první vznětový motor Infiniti a dobrou zprávou je, že je to skutečný klenot. Je to tiché při startu, ale vždy jste si vědom toho základního motoru V6, zatímco výfukový systém byl speciálně naladěn na naftu, aby dodal vhodný sportovní zvuk, zvláště při zrychlování. Na papíře je 235PS pokryta pružinou o hodnotě 0-62 km / h v úctyhodných 7,9 sekundách - to je mnohem pomalejší než Audi Q5 3.0 TDI - ale jeho točivý moment 550 Nm znamená, že v každodenní jízdě se cítí dost rychle. In-gear zrychlení je prudké a opravdu ukazuje svou sílu od 50-70mph, což je mnohem lepší měřítko skutečného zrychlení světa. Nemusíte přinucovat převodovku k kickdownu, neboť je citlivější a velmi dobře vytahuje z vysokého rychlostního stupně, ačkoliv se sedmi rychlostmi se zdá být trochu zbytečné vzhledem k nabídce točivého momentu. Je to dobré na dálnici, kde se usadí na rychlosti cca 1900rpm při rychlosti 70mph, takže sotva slyšíte, jak se plavíte.
60%