Kvalita interiéru je oblast, ve které je výběr prémiových značek skutečně odlišný. Podobně jako Audi a BMW se podařilo vytvořit sofistikované a moderní interiéry, které jsou nejen stylové, ale i uživatelsky přívětivé. Není to vždy snadný výkon, ale QX50 je docela blízko. Kvalita povrchu a vysoká kvalita použitých materiálů jsou okamžitě zřejmé, jakmile se dostanete za volantem s koženým lemováním a vysokým leskem. Existuje poměrně málo přepínačů a ovládacích prvků, které mohou být známé, pokud jste někdy řídili moderní Nissan předtím, ale nepoškozují špičkový pocit. Design není obzvlášť dobrodružný, ale vše je snadné najít a jednoduché, jen trochu chybí soudržnost a ostrost německých značek. Úroveň komfortu je však vynikající a sedadla jsou pro některé z nejlepších míst pro plyš, ačkoli trochu více boční podpory by nebylo špatné. K dispozici je slušná zadní část pro cestující, přestože se přední sedadla tlačila úplně zpátky, zadní nohy jsou docela omezené. Hlavní místnost je velkorysá a obuv je také užitečná. Ale kde je QX50 opravdu nad hranicí svých konkurentů, je to standardní vybavení. Je to naprosto nabitá souprava, z čehož většina by byla (drahá) volitelná výbava na jiných prémiových značkách. Výbava od startu (září 2009): Modely QX50 ve standardní podobě jsou vybaveny šesti airbagy (airbagy řidiče a spolujezdce, přední boční airbagy hrudníku a hrudníku a přední airbagy záclon), senzor deště a světelný senzor, auto tlumení zpětného zrcátka, tempomat, upevňovací body dětské sedačky Isofix na zadních sedadlech, přední a zadní parkovací senzory s displejem, stereofonní CD s kompatibilitou MP3 WMA a 2GB Infiniti Music Box, připojení USB / iPod a AUX in RCA, Bluetooth, I-Key s inteligentním přístupem, spouštěcím systémem a inteligentním zapalováním, osmiproudovým sedadlem řidiče, čtyřcestným sedadlem pro spolujezdce, řidičovou manuální bederní opěrkou, multifunkčním volantem, koženým volantem a řadicí pákou, dvouzónová adaptivní klima ovládací prvky, sklápěcí zadní sedadla 60/40 se sklopnými zadními sedadly, 18palcová kola s osmi paprsky z lehkých slitin, vyhřívaná a elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, zadní boční okna a zadní dveře, xenonové světlomety s adaptérem Front-l (AFS), předních mlhových světel, zadních světelných zdrojů LED a barvy se štítovým štítem. Modely GT dodávají sílu dosahu a nastavení hřebenů pro sloupek řízení, kožené sedáky, sedadlo řidiče s 10 cestami, osmiproudové sedadlo spolujezdce, řidičová silová bederní opěrka, paměť pro sedadlo řidiče, sloupek volantu a vnější zpětná zrcátka I-Key), vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce, integrovaný závěsný plášť (na opěrce hlavy řidiče) a zpětná zrcátka sklopená při otočení. Verze GT Premium přinášejí systém prevence odletu z jízdního pruhu (pouze s naftovým motorem V6 o objemu 3,0 litru), Inteligentní tempomat (ICC) s plným rozsahem rychlosti a Inteligentní brzdový asistent, centrální displej s dotykovým displejem s vysokým rozlišením s ovladačem Infiniti, monitorem Around View Monitor AVM), 30GB HDD navigaci s průvodcem Michelin a obsahem 3D POI, rozpoznávání hlasu pro navigační systém, čtečku CD / DVD s kompatibilitou MP3 WMA DivX a 10GB Infiniti Music Box podporovanou hudební databází Gracenote.
60%