Co je nejvíce pozoruhodné v QX30, je to, že překvapivě postrádá kvality, díky nimž je Nissan Qashqai tak dobrý - auto postavené vedle slavné Sunderlandské továrny Nissan. Dobrá tlumená kvalita jízdy a obecný pocit klidu v kabině Qashqaiho zde není. Může být trochu nespravedlivé porovnávat QX30 s Qashqai - jsou v podstatě podobné velikosti, ale jsou vyrobeny z různých částí a jsou zaměřeny na různé zákazníky. Věc je však, že QX30 je méně komfortní než Qashqai, když jako "luxusní crossover" (a výrazně dražší) by to mělo být mnohem více. Infiniti namísto toho zamířil na "sportovní" trh, ať už je to cokoli - to znamená, že ve skutečnosti je závratné zavěšení a řízení, které se cítí uměle pevně u města a rychlosti parkování. A zatímco jsou ergonomie obecně v pořádku, zdá se, že volant je trochu nízký a sedadlo je vysoké. Zatímco pevnější než průměrné zavěšení znamená, že QX30 odolává lolipingovému válci těla a při otočení kola je ostrost, a spousta gripu - to není žádný sportovní hatchback. Také trpí strašně nereagující škrtící klapkou, jejíž první třetina cesty se jeví jako velmi málo. Je to trochu lepší v režimu Sport (jedno ze tří volitelných nastavení ovladače), ale pak zůstanete s ještě pevnějším řízením a automatickou převodovkou, která je naprogramována tak, aby držel převodovku na delší než pohodlné ... ... což zhoršuje další vylepšení QX30: motor. 2.2-litrová jednotka Mercedes-Benz je hlučná po celou řadu otáček a přestože má dostatek točivého momentu (350 Nm při 1400 ot./min), nikdy se cítí obzvláště prudká; QX30 je relativně těžký crossover a cítí to. Přidejte k tomu hluk pneumatiky, který budete trpět nevyhnutelnou sadou 18/19 palcových hliníkových kol a máte kříž, který není tak klidný a složený, jaký má být.
60%