Pokud nejste obeznámeni s třídou Mercedes-Benz A (něco, co Infiniti provozuje), kabina QX30 vás nebude urážet. To vás nepoškodí ani tak, opravdu, ale vystupování z třídy A do toho vyvolává skutečnou déjà vu. Většina rozváděčů je zvednuta bez změny (stejně jako grafická karta rychloměru) a základní architektura není příliš dobře zamaskována. Ale existují nějaké zajímavé vzkvéty, jako fialové LED zvýraznění, a to je velmi dobře postavené. To má hrst příliš mnoho tlačítek rozptýlených kolem, ale to je obecně japonská cesta a to pomůže, aby kabina QX30 vypadat high-end, ne-li nutně luxusní. Stitched kůže a dřevo obložení na palubní desce a karty dveří zdvihnout věci taky. A zatímco v informačním systému InTouch není nic špatného, mohou být podnabídky mírně matoucí. Dobrá věc je, že je to oba rotační volič pro ovládání věcí a je to dotykový displej - nerozhodnost na straně Infiniti nebo každá zakrytá základna? Rozhodnete se. V méně subjektivní otázce prostoru chybí QX30 v klíčových oblastech - hlavně v zadní části. Tam je drahocenná malá výška prostoru a ještě méně kolenního prostoru. Přidáno k tomu je zadní přístup, který brání nezvykle malý otvor, a pokud zadáte skleněnou střechu, jede se ještě více do hlavy. Zadní lavice má standardní rozestup lyže a standardní rozestup 60/40, ale podlaha nezvedá hladinu k okraji bootů a kapacita je na nízké úrovni průměrné rychlosti 430 litrů - Audi Q3 má 420 litrů, ale BMW X1 má 505 a poněkud podivuhodně Mercedes-Benz GLA, který sdílí platformu s (také na základě třídy A), má 481 litrů. Nissan Qashqai mimochodem má také 430 litrů. Jinde v kabině není QX30 přesně zaplněný prostor. Odkládací schránka je malá, stejně jako kapsy dveří a odkládací koš na středové konzole; QX30 je auto, které nezakrývá denní nevyžádanou poštu velmi dobře. Sada pro opravu pneumatik je také standardní, což znamená, že zaplatíte náhradní kolo za náhradní kolo. Výbava: Premium obsahuje 18-palcová kola z lehkých slitin, volič režimů Infiniti Drive, automatické dvouzónové ovládání klimatizace, tempomat s omezovačem rychlosti, varování při odjezdu z jízdního pruhu, vyhřívané přední sedadla, navigační systém InTouch, aktivní rušení, airbagů. Premium Tech dodává LED světlomety, kožené sedáky z kůže z kůže nappa, tmavé obložení sedadel, dřevěné vložky ve dveřních panelech a horních krytech, přední sedadla s nastavitelnou pamětí, zadní kamera s předními a zadními parkovacími senzory.
60%