Čtyři motory pohánějí Q30, což je omezený rozsah, ale pokrývá poměrně širokou základnu. Menší 1,5-litrový naftový a 1,6-litrový benzinový agregát zajišťují mnohem více úsilí, zatímco 2,2-litrový naftový a 2,0-litrový benzinový turbopohon je větší úder. Posledně jmenovaná dvojice je k dispozici pouze se sedmistupňovou automatickou převodovkou, volitelně s dalšími dvěma. Šestistupňová příručka je standardní. Bohužel pouze 1,5-litrová nafta s výkonem 110 a 260 Nm je opravdu tak úsporná. Vrací se nárok na 68,9 mpg s 108 g / km CO2, zatímco 2,2-litrové dieselové motory o objemu 168 koní se snížily na 57,7 mbar a 138 g / km. Benzínové motory se vracejí v průměru čtyřicátých let (48,7mpg a 45,6mpg), což je v obou případech špatné vzhledem k tomu, že není zvlášť rychlé. Všechny jsou obecně relaxační jízdy. Dieselové motory jsou pečlivě potlačeny (zejména 2.2d, který využívá aktivní rušení zvuku přes stereofonní reproduktory) a ruční řazení je pozitivní. To znamená, že hladce posunutá dvojitá spojka automaticky vyhovuje charakteru Q30. Infiniti je pohon předních kol, ale je vybaven možností pohonu všech kol. To může vypadat impozantně v showroomu, se mluvit o zasněžených měsících a co máte, ale ve skutečnosti jste lepší se sadou zimních pneumatik. Většinou je váš systém AWD nezjistitelný a jednoduše zhoršuje spotřebu paliva. Ať tak či onak Q30 nabízí kompetentní, ne-li vzrušující manipulaci. Řízení citlivé na rychlost znamená, že je světlo při parkování a zvyšuje rychlost při vyšší rychlosti. A je tu spousta uchopení a ne moc se točí kolem rohů. Nicméně bez ohledu na pohon na přední nebo na čtyři kola, Q30 jednoduše nemá přirozenou vyváženost pohonu zadních kol BMW řady 1, ani ostrost Audi A3. Ve skutečnosti je celá řada mnohem levnějších hatchbacků s mnohem příjemnějším lehkým dotykem, než je Ford Focus a Škoda Octavia. Takže žádné sportovní auto - to musí být pohodlné, že? To záleží. Standardní vozy vynaloží přiměřenou práci na vyhlazování silnice a rozhodně lepší než Mercedes-Benz A-Class, ale modely Sport jsou jiný příběh. Sedící na 20 mm spuštěném a vyztuženém závěsu s 19-palcovými koly, toto nastavení zničilo klidné prostředí Q30 tím, že se téměř neustále pohybovalo nahoru a dolů. Zvedněte Bose stereo a pocit je jako surfování v Glastonbury. Nešportové zavěšení a menší kola zajišťují maximální uvolnění Q30. Navíc Q30 trpí podivnou kalibrací akcelerátoru, která v podstatě činí první třetinu pedálu nepoužitelnou. Jednoduchá věc, ale může způsobit, že vůz je pomalý, když ve skutečnosti je potřeba jen těžká pravá noha. A na ještě praktičtějších záležitostech je zpětná viditelnost těžce narušena plytkou sklenicí zadní stěny. Mohlo by to zpomalit zadní část Q30, ale pokud máte parkování spoustu, je to něco, co byste měli zvážit.
60%