Úchvatný styl exteriéru není v kabině zcela vyrovnaný. Existuje několik pěkných doteků, včetně liberálního používání firemního odstínu fialové společnosti Infiniti pro šití i grafiku, ale základy nejsou jiskry. Jedná se o hromadu tlačítek, z nichž mnohé pocházejí z třídy A a neobvyklé nastavení infotainmentu InTouch kombinuje dotykovou obrazovku s otočným knoflíkem. Možná se společnost Infiniti snaží nabídnout to nejlepší z obou světů, ale toto rozdělení mezi archaickým ovládacím panelem a modernějším dotykovým displejem může být matoucí. Je to vše velmi dobře sestavené, s opravdovým smyslem pro houževnatost a hustotu, které překračují třídu A a přicházejí dokonce i k vynikajícímu Audi A3. A pokud se vám bude řídit "busyness" s "prémií", jak se zdá být japonská cesta (Lexus podporuje tento přístup), Q30 bude na vaší kvalitní ulici. Není to tak prostorné. Střešní linie je nízká a sedadla jsou poměrně vysoká, takže vyšší kluci a dívky budou cítit stálou přítomnost předního sloupku na výšce hlavy. Určete střešní okno a situace se zhoršuje. Zadní nohy je také omezené. Máte-li teenagery, budete slyšet "jsme tam ještě?" dokonce více než obvykle v Q30. A pokud jsou vaše děti mnohem méně zralé a v zadních dětských sedačkách, budete přední sedadla tlačit dopředu nějakým způsobem, aby je vyhověli. Bota je velká na objem 430 litrů a je to slušný, čtvercový tvar. Ale jak tomu často bývá u hatchbacku, který je řízen ve stylu, trpí konstrukcí zadních dveří, díky níž je vysoký náklad. Sedadla jsou rozdělena na 60/40, ale nepletují se úplně plochá. Podle většiny z třicátých let je zavazadlový prostor takový, jaký byste očekávali, ale o nic víc než to. Zařízení vybavené SE zahrnuje 18-palcová kola z lehkých slitin, černá kola s obloukovými výplněmi, manuální klimatizace, CD přehrávač, AM / FM rádio, sedm airbagů, výstražné a zastavení přední kolize, elektronická parkovací brzda, trysky ostřikovačů, denní světla LED, adaptivní přední světla, automatické osvětlení, vyhřívaná elektricky nastavitelná zrcátka, aktivace hluku pro 2.2d motor a multifunkční volant. Premium přináší LED přední mlhové světlomety, automatické dvouzónové ovládání klimatizace, tempomat s omezovačem rychlosti, varování při odjezdu z jízdního pruhu, vyhřívané přední sedadla a navigační systém InTouch (pouze modely Premium InTouch). Premium Tech dodává LED světlomety, kožené sedačky ze skleněných vláken, zednické stropy, dřevěné vložky ve dveřních panelech a horních krytech, přední sedadla s nastavitelnou pamětí, zadní kamera s předními a zadními parkovacími senzory plus navigační systém InTouch (modely Premium Tech InTouch pouze). Sport doplňuje přepracování předního nárazníku, přepracování zadního nárazníku včetně difuzoru, 19palcová kola z lehkých slitin, sportovní mřížka, sportovní přední sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, obložení sedadel Alcantara / koženka spolu s navigačním systémem InTouch (pouze modely Sport InTouch).
60%