Všechny modely Infiniti sdílejí stejné základní šasi a jsou platformou určenou pro sportovní vozidla. Výsledkem je, že EX se velmi dobře ovládá působivou regulací těla a skvělou schopností zatáčení - rozhodně se necítí, jako by to 4x4 obvykle dělá. Ovládání je dotykové světlo a má mírně umělé pole, ale je to stále velmi přesné, takže zásahy v záběru jsou příjemné a vozidlo se neuvěřitelně dobře zabývá rychlými změnami směru díky působivé agility. Systém pohonu všech kol znamená, že je zde výborná trakce, obzvláště zřetelná při odtažení z křižovatek na mokru nebo tam, kde je štěrk volný. EX řídí to vzácné, že je v rohách ploché díky pevnému zavěšení sedadel, ale stále ještě odpouští na nerovných a nerovných cestách. Je to velmi pohodlné a dělá skvělý dálkový křižník s velmi malým větrem nebo hlukem z vozovky při vyšších rychlostech a hluku v kajutě. Původně byl k dispozici pouze jeden motor, benzinový motor V6 o objemu 3,7 litru s výkonem 320 koní, což je vlastně detonovaná verze jednotky, která pohání Nissan 370Z. Je to velmi jemné a hedvábně hladké, ale s velkou rychlostí, když to chcete. Zrychluje se rovnoměrně od 0-62 km / h trvá pouhých 6,4 sekundy a V6 zní skvěle. Může se však cítit napjatě při vyšších otáčkách, ale pokročilá sedmistupňová automatická převodovka, která je dodávána standardně, znamená, že můžete maximálně využít sílu, protože poskytuje neuvěřitelně rychlé, ale hladké posuny. Jedním zklamáním je, že na volantu nejsou žádné pádla, které by vám umožnily měnit rychlost a ruční parkovací brzda amerického stylu je velice efektivní, ale v dnešní době je trochu zastaralá. Většina lidí si vybrala EX naftu, která byla zavedena v červenci 2010 a je velmi vítaným doplňkem k této řadě. Jedná se o první vznětový motor Infiniti a dobrou zprávou je, že je to skutečný klenot. Je to tiché při startu, ale vždy jste si vědom toho základního motoru V6, zatímco výfukový systém byl speciálně naladěn na naftu, aby dodal vhodný sportovní zvuk, zvláště při zrychlování. Na papíře je 235PS pokryta pružinou o hodnotě 0-62 km / h v úctyhodných 7,9 sekundách - to je mnohem pomalejší než Audi Q5 3.0 TDI - ale jeho točivý moment 550 Nm znamená, že v každodenní jízdě se cítí dost rychle. In-gear zrychlení je prudké a skutečně ukazuje svou sílu od 50-70 mil / h, což je mnohem lepší měřítko skutečného zrychlení světa. Nemusíte přinucovat převodovku k kickdownu, neboť je citlivější a velmi dobře vytahuje z vysokého rychlostního stupně, ačkoliv se sedmi rychlostmi se zdá být trochu zbytečné vzhledem k nabídce točivého momentu. Je to dobré na dálnici, kde se usadí na rychlosti cca 1900rpm při rychlosti 70mph, takže sotva slyšíte, jak se plavíte.
80%