Kvalita interiéru je oblast, ve které je výběr prémiových značek skutečně odlišný. Podobně jako Audi a BMW se podařilo vytvořit sofistikované a moderní interiéry, které jsou nejen stylové, ale také uživatelsky přívětivé. Není to vždy snadný výkon, ale EX je velmi blízko. Kvalita povrchu a vysoká kvalita použitých materiálů jsou okamžitě zřejmé, jakmile se dostanete za volantem s koženým lemováním a vysokým leskem. Existuje poměrně málo přepínačů a ovládacích prvků, které mohou být známé, pokud jste někdy řídili moderní Nissan předtím, ale nepoškozují špičkový pocit. Design není obzvlášť dobrodružný, ale vše je snadné najít a jednoduché, jen trochu chybí soudržnost a ostrost německých značek. Úroveň komfortu je však vynikající a sedadla jsou pro některé z nejlepších míst pro plyš, ačkoli trochu více boční podpory by nebylo špatné. K dispozici je slušná zadní část pro cestující, přestože se přední sedadla tlačila úplně zpátky, zadní nohy jsou docela omezené. Hlavní místnost je velkorysá a obuv je také užitečná. Ale kde EX má opravdu nad hranicí svých konkurentů, je to standardní vybavení. Je to naprosto nabitá souprava, z čehož většina by byla (drahá) volitelná výbava na jiných prémiových značkách. Úrovně vybavení od zahájení (září 2009): modely EX v standardní podobě jsou vybaveny šesti airbagy (airbagy řidiče a spolujezdce, přední boční airbagy hrudníku a hrudníku a přední airbagy), senzor deště a světelný senzor, auto tlumení zpětného zrcátka, tempomat, upevňovací body dětské sedačky Isofix na zadních sedadlech, přední a zadní parkovací senzory s displejem, stereofonní CD s kompatibilitou MP3 WMA a 2GB Infiniti Music Box, připojení USB / iPod a AUX in RCA, Bluetooth, I-Key s inteligentním přístupem, spouštěcím systémem a inteligentním zapalováním, osmiproudovým sedadlem řidiče, čtyřcestným sedadlem pro spolujezdce, řidičovou manuální bederní opěrkou, multifunkčním volantem, koženým volantem a řadicí pákou, dvouzónová adaptivní klima ovládání, sklopné zadní opěry 60/40 sklopných zadních sedadel, 18-palcová kola z lehkých slitin o šířce 8 palců, vyhřívané a elektricky sklopné vnější zpětná zrcátka, zadní boční okna a zadní výklopné sklo, xenonové světlomety s Adaptive Front-lig (AFS), přední mlhové světlomety, zadní světla LED a nátěr stíracího štítu. Modely GT dodávají sílu dosahu a nastavení hřebenů pro sloupek řízení, obložení kožených sedadel, sedadlo řidiče s 10 cestami, osmiproudové sedadlo spolujezdce, řidičová silová bederní opěrka, paměť pro sedadlo řidiče, sloupek volantu a vnější zpětná zrcátka I-Key), vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce, integrovaný závěsný plášť (na opěrce hlavy řidiče) a zpětná zrcátka sklopená při couvání. Verze GT Premium přinášejí systém prevence odletu z jízdního pruhu (pouze u vznětového motoru V6 o objemu 3,0 litru), Inteligentní tempomat (ICC) s plným rozsahem rychlosti a Inteligentní asistence při brzdění, centrální dotykový displej s vysokým rozlišením s ovladačem Infiniti, Monitor Around View AVM), 30GB HDD navigaci s průvodcem Michelin a obsahem 3D POI, rozpoznávání hlasu pro navigační systém, čtečku CD / DVD s kompatibilitou MP3 WMA DivX a 10GB Infiniti Music Box podporovanou hudební databází Gracenote.
80%