Řízení Velosteru je snadné a příjemné zážitky. Jízda je poměrně pevná, což odpovídá představě, že jde o sportovní Hyundai. Je to dotek skákací na nerovných silnicích, ale dostatečně odpouští na drsných površích, zatímco řízení je hezky. Vyjíždíte na silnici a nakloníte se k vašim náročným trasám. Stejně jako v případě moderních vozidel může řídit řízení ještě trochu přirozenější atmosférou, ale stále je velmi citlivá a má vhodný sportovní pocit. Veloster je jednoduše nejlepší manipulační vůz, který Hyundai dosud provedl. Vylepšení je další velkou silou, která má jen málo nežádoucího hluku, díky třívrstvé zvukové podložce za palubní deskou. Rukojeti dveří byly dokonce navrženy tak, aby minimalizovaly hluk větru. V řadě je jeden motor - 1,6-litrový GDi, který přes jméno je ve skutečnosti benzin (trochu zmatený, víme). Jedná se o lehký celohliníkový motor, který vyvíjí zdravý 140 koní, a to navzdory absenci turbodmychadel. Je to opravdové zjevení ve Velosteru a má spoustu stoupání a jít přes to i přes jen skromný 167Nm točivého momentu. Je to v nejlepším případě, když pracujete s tím trochu tvrdším, ale je tu ještě spousta dychtivosti při nízkých otáčkách a kolem města, že je to neuspořádané od zastavení. Pomáhá mu to vynikající šestistupňová manuální převodovka s nádherným posunem, zatímco na rychlostních silnicích je to dostatečně tiché, aby dlouhé cesty poměrně uvolněné záležitosti. Je také efektivní pro svou velikost s tvrzeným průměrem 43,5 m, přestože emise 148 g / km jsou dotekové. K dispozici je verze Blue Drive, která je dodávána s pneumatikami Intelligent Stop & Go (ISG), pneumatikami s nízkým valivým odporem a systémem pro správu alternátoru. To pomáhá zlepšit ekonomiku na 47,9 mpg a snižuje emise na 137 g / km - jeden daňový pás nižší. Spolu s manuální převodovkou je k dispozici nová automatická dvojitá spojka s volanty umístěnými na volantu. Volantem DCT je první vůz Hyundai s dvojitou spojkou a cena za 1250 liber. Špičková verze je verze 1.6 T-GDi - verze s turbodmychadlem s výkonem 186 koní a více točivým momentem - až 265 Nm. Toto zvýšení tahu síly, které má největší vliv na způsob, jakým Veloster působí s mnohem lepší akcelerací v převodovce, a že dodatečná jiskra, která je ve standardní verzi poněkud nedostatečná. Turbo je také křehké s dobou 0-62 km / h za 8,4 sekundy, zatímco nárok na ekonomiku je stále slušný při 40,9mpg.
80%