80%
Obsah
Řidičské dojmy
Řízení Velosteru je snadné a příjemné zážitky. Jízda je poměrně pevná, což odpovídá představě, že jde o sportovní Hyundai. Je to dotek skákací na nerovných silnicích, ale dostatečně odpouští na drsných površích, zatímco řízení je hezky. Vyjíždíte na silnici a nakloníte se k vašim náročným trasám. Stejně jako v případě moderních vozidel může řídit řízení ještě trochu přirozenější atmosférou, ale stále je velmi citlivá a má vhodný sportovní pocit. Veloster je jednoduše nejlepší manipulační vůz,…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Co je pro Veloster skutečně neobvyklé, je třídveřový design. Na straně řidiče jsou standardní dveře, ale na straně spolujezdce jsou přední a zadní dveře. Může to vypadat jako trik, ale skutečně funguje. To znamená, že Veloster stále vypadá jako kupé, zvláště když zadní dveře byly navrženy s "skrytou" klikou dveří. A to dělá dostat do zadní mnohem jednodušší, zvláště když dveře otevřené široké. A na rozdíl od MINI Clubmanu je pro nás ve Spojeném království na správné straně. Tam je…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Pokud jste si mysleli, že Hyundai se pohybuje, postrádal trochu jiskry a vzrušení, pak Veloster je auto, které to změní. Je to první "sportovní" vůz od Hyundai, protože v roce 2009 vypukla kupé. Ale to je velmi odlišné auto. Pro začátek je to vlastně třídveřová kupé. A to nezapočítává dveře zavazadlového prostoru. Má jednu dveře na straně řidiče, ale má dvě dveře na straně spolujezdce, podobně jako MINI Clubman. Díky tomu je mnohem snazší dostat se ze zadu a znamená, že Veloster je…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Coupe s chytrými zadními bočními dveřmi. Ceny začínají na £ 17,995. K dispozici s novou DCT dvojitou spojkou automaticky. Turbo verze od poloviny roku 2012.
- Jiné kupony jsou zábavnější při řízení.
80%