80%
Obsah
Řidičské dojmy
Existuje pouze jeden motor v sortimentu Santa Fe, což je stejná 2,2 CRDi nafta, která byla použita v předchůdci, ale byla rekonstruována tak, aby zlepšila vyspělost a hospodárnost. Velká změna je, že Santa Fe je nyní k dispozici pouze s pohonem předních kol, pro ty, kteří nepotřebují schopnost 4x4. Tím se vrátí nárok na 47,9 m³ s emisemi pouhých 155 g / km. Hyundai však odhaduje, že devět z deseti prodeje Santa Fe bude mít verzi 4x4. Dává to smysl, protože v ekonomice je jen málo, oficiální…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Je to uvnitř, kde je nový Santa Fe světelný rok před svým předchůdcem. Ti zákazníci, kteří nekupovali odletovou Santa Fe, měli jeden hlavní důvod - kvalita interiéru. Takže s tímto novým modelem jistě nejsou žádné stížnosti. Cítí se dobře sešroubovaně jako dříve a nyní vnímána kvalita je mnohem lepší. Z kůže použitého pro sedadla k plastům na dveřích má tolik prvenství. Dokonce i tlačítka a přepínače jsou lepší. Jedná se o kabinu až po standardy Hondy. Všechno je dobře vytyčené také. Všechny…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Hyundai je jednoznačně společnost, která naslouchá při stavbě nového auta. A nejen svým stávajícím zákazníkům. Při vývoji třetí generace Santa Fe firma získala zpětnou vazbu od současných vlastníků, ale rozhodněji od lidí, kteří si ji nekoupili. Názory zákazníků, kteří projevili zájem o Santa Fe, ale vybrali něco jiného, zdůraznily oblasti, kde Hyundai klesala. Vyplatila také dividendy, protože tento Santa Fe je silně impozantní SUV. A řeší nedostatky odchozího modelu. Dobré věci zůstávají i tak. Santa Fe si vybudovala pověst jako dobrá hodnota, spolehlivá a dobře postavená 4x4, což z ní činí ideální rodinné auto. Tato verze neztratila kontakt s těmito "hlavními" hodnotami, ale získává velmi potřebnou podporu v odděleních stylu a kvality. Pokud jde o vzhled, nový Santa Fe je obrovským krokem vpřed nad starým modelem. Pryč je rozbitý a nepoddajný profil, nahrazený spodním a hladším tvarem. Je to další fáze v rodině Hyundai vypadá, vyvíjející styl viděný na nové i30. Můžete očekávat stejný vzhled na aktualizovaném ix35, který bude v příštím roce. Přední je jistě impozantní s touto velkou chromovou mřížkou a úhlové osvětlení. Stejně jako předtím je k dispozici se sedmi místy a přichází s vylepšenou verzí 2,2-litrového CRDi dieselového motoru v současném modelu, vyrábějícího 197PS as úsporou asi 48mpg na dvoukolovém provedení. Nastavení pohonu všech kol je systém na vyžádání, který běží většinou v pohonu předních kol, ale může detekovat ztrátu přilnavosti až o 50%. Pro obzvláště kluzké podmínky, jako je sníh nebo led, je možné zvolit trvalý pohon všech čtyř kol a přenášet výkon 50/50 až 25 mph. Maximální schopnost vlečení s brzdným přívěsem je 2500 kg. Silniční test Hyundai Santa Fe 2012
Závěrečné hodnocení
- Elegantní vzhled a kvalitní interiér. Rafinovaný a klidný na cestách. K dispozici se sedmi místy. Dobře vybaveno standardně. Vynikající 2,2 CRDi nafta.
- Nejlepší modely se stávají poměrně dražšími.
80%
Hyundai Santa Fe na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 73 830 km
- Cena
- 369 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 111 214 km
- Cena
- 99 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 117 733 km
- Cena
- 149 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 165 000 km
- Cena
- 79 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 213 500 km
- Cena
- 229 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 203 180 km
- Cena
- 42 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 102 800 km
- Cena
- 149 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 161 000 km
- Cena
- 134 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 139 444 km
- Cena
- 240 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 122 831 km
- Cena
- 299 800 Kč