Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Hyundai

Recenze a test Hyundai Santa Fe 2006 - 2012

Recenze automobilů Recenze Hyundai Recenze Hyundai Santa Fe 2006 - 2012

80% Hyundai Santa Fe 2006 - 2012

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (13)

Řidičské dojmy

Spíše než ztrácet čas tím, že popisuje nudné a nudné způsoby pohonů 2,7 V6, zaměřím se na nesmírně nadřazenou 2,2 naftu. Můžete si je koupit s pětistupňovou manuální krabicí, za méně než 1 000 liber než je 5-rychlostní auto, ale pokud nejste zvlášť potřeba ultra nízký 1. a 2. rychlostní stupeň nebo potřebujete vytahovat více než 2 000 kg, doporučuji vám, abyste . Páka má dlouhý hod, box není příjemný k použití a ačkoli auto není dokonalé, je mnohem lepší řídit. Silná plochá křivka točivého momentu a dobře propojená pětistupňová autobox okamžitě způsobí, že se cítí mnohem citlivější než vůz V6 s vůlí. Jakmile odjedete z hladce zpevněných cest, odpustíte vozu jeho přijatelnou, ale mírně těžkou manipulaci. Na silnici, nebo na nerovném, špatně vykročeném místě nebo na ulici v centru Londýna s opatřeními poškozujícími dopravu, je vůz skvělý. Se 3. rychlostí typu "tiptronic", který je vybaven autotestou typu "tip-to-front", se jednoduše řídí, jako doma za těchto podmínek, když je sportovní auto na závodní dráze. Je to také velmi pohodlné, pohlcování nárazů a kolejí, které žijí náprava 4x4, by přenášelo přímo do kabiny. A protože drží kola na zemi, můžete skutečně jít mnohem rychleji. Má kompletní doplněk ABS s EBD, ESP a TCR, aby byl bezpečný. Pokud se dostanete blátem, můžete zvolit středový diferenciální zámek, který napájí výkon 50/50 na každou nápravu až do 40 km / h, potom "na přání" na nápravu s nejvyšší trakcí nad touto rychlostí. Na dálnici to plave při poměrně uvolněném 30mph za 1000 otáček za minutu v 5. (27.5 v manuálu 5 rychlostí). Neexistuje mnoho hluku pneumatiky nebo hluku větru (ledaže vítr tvrdě vyfouká a zachycuje střešní nosiče). Pomlčka je příjemná. Zrcadla jsou velká. Sedadla jsou pohodlná. Dokonce i středová zadní řada sedadel šťastně trvá tři, spíše než dvě a dítě. Nový Santa Fe je 4,675 mm dlouhý o 1890 mm široký o 1,795 mm vysoký (včetně standardních střešních lišt a příčných tyčí). To je téměř stejně velké jako VW Touareg, Mercedes ML, Lexus RX300 a Volvo XC90. Samozřejmě nemá stejný stav. Žádný status více než KIA Sorento. Ale za ceny od £ 20,995 je to o více než 50% levnější než některé z nich a nabízí 7-místné volby, které většina ostatních ne. A navíc vše, co přichází s pětiletým, neomezeným kilometrovým trváním, plně přenosnou zárukou výrobce (nikoliv "mechanickým poruchovým pojištěním"), pokud ji zajistíte v souladu s normami výrobce. (Nemusíte ani používat dealery Hyundai, i když by to mělo lepší smysl.) Takže kdykoli se maminky nebudou ucházet o status, můžete očekávat, že uvidíte mnohem více Hyundai Santa Fes na londýnské škole. Dokud je Ken nezakáže a nucuje každého, aby cestoval po jednom svých autobusech nebo vlacích. Jinde na venkově uvidíte mnohem víc Hyundai Santa Fes. UPDATE - 2009 FACELIFT V roce 2006 byl Hyundai Santa Fe 2.2 diesel vždy dobrý 4x4. Zvlášť dobré jezdit rychle na drsných tratích. Pro rok 2010 prošly některé změny v průběhu života. Benzín V6 už nemůžete dostat. Výkon motoru 2,2 vzrostl z výkonu 154 koní na 194 koní. Ekonomika se však také zhoršuje a emise jsou na nízké úrovni, a to pod 200 g / km. Manuál je ve verzi VED Band I a auto v pásmu J. Namísto 5 rychlostních stupňů získáte šest, ať už jdete o manuální nebo automatické, a to překlenuje mezeru starého pětistupňového manuálu mezi 2. a 3. místo. Ceny jsou však na nízké úrovni, počínaje pouhým 21 495 GBP pro 5měsíční manuální výbavu ve stylu stylů, a ne vyšším než 25 495 liber za sedmimístný Premium 6-stupňový automat. Motor 2,2 je nyní řetězová vačka a má kapacitu mírně až 2199 cm3. Torque je stonking 422Nm při 422Nm od 1800 do 2500rpm. A automatické získává ještě více. Upřímně úžasný 436Nm a to vše od pouhých 2,199 ccm. Úžasný. Nejnovější model Toyota Landcruiser LC se takhle nevyvine z motoru o 800 cm větší. Vzpomínám si, že originální Santa Fe v tomto těle je méně než skvělé na silnici, ale naprosto úžasné na drsných stopách, kde by se táhla podél 70 m, jako by byl závodní okruh hladký asfalt. Toto, na svých pneumatikách 245/60 R18, bylo na silnicích naprosto nerozbitné. Jsem trochu obezřetný a hádám něco tak vysokého, jak se tohle kolo otáčí, ale zjistil jsem, že se nemám vůbec bát. Právě to šlo. Myslím, že kluci v autokaru by ho posunuli dál, dokud nenalezli limity, pak by to srovnali s X5 nebo tak něco, ale byl jsem prostě spokojený s tím, co by udělal. Není to sportovní vůz a já bych to neudělal jako jeden. Ale je velmi příjemné řídit. Šestistupňová skříňka zpomaluje její změny a udržuje otáčky poměrně vysoko, dokud se vše neohřívá. Potom pomlčka ukazuje trochu zelené "ECO" světlo, když se chováte sám a stejně tak není potřeba vynaložit více než 2000 ot / min, protože to dostane 70 v 6. místě. Tempomat je umístěn na volantu a tlačítka mají tvar Braillovo písmo, takže můžete přepínat mezi různými funkcemi, aniž byste museli hledat. Je to vlastně velmi dobré tempomat, snadno ovladatelný první jízda, snadný přejezd a ideální pro ty nekonečné 50 limitů na M1 v těchto dnech. Stejně jako předtím získáte sedm sedadel a nakládací plošina je přeplněná. Zadní sedadla se jednoduše vytáhnou z podlahy v jednoduchém pohybu konzoly. Centrální sedadla se snižují o 35/65 v jednom kroku, používají podobný mechanismus konzoly. A dvojité dvojité záhyby na zadním sedadle se zachycením vzadu a stranou umožňují vyskočení z nejzadnějších sedadel. Ty nemají pokoj pro nohy nebo špičku Mercedes GL, LandRover Discovery nebo dokonce Chevrolet Captiva. Ale jsou na stejné úrovni jako Volvo XC70, Audi Q7 nebo Nissan Pathfinder. Verze Premium, kterou jsem řídila, přichází s velmi robustními koženými sedadly, vyhřívanými vpředu, elektrickými sklopnými zrcátky a spoustou pohodlných míst, která umisťují věci do rozumně navržené konzoly mezi předními sedadly. K dispozici jsou USB / Ipod dockety, Aux zásuvka, napájecí zásuvky vpředu a vzadu (stejně jako zapalovač). Pro mimo provoz můžete ESP vypnout a zapnout centrální rozvaděč. Šestistupňová ruční náprava bude mít 2 500kg karavanu, a dokonce i auto bude ohodnoceno 2 000kg. Nový vůz můžete od starých řídit svou revidovanou (neagresivní) mřížkou, novými jasnými clustery světlometů, novými předními a zadními nárazníky, různými hliníkovými koly a novými velkými tukovými koncovými výfukovými koncovkami. Předpokládám, že jako člověk, který se prakticky vzdálil a jen řídil FIAT 500, nejsilnějším objevem bylo, jak dobře jsem se s tímto srovnávajícím monstrem automobilu dostal. Je to lehké a snadno ovladatelné, velmi snadné se s ním pustit a v žádném případě nedráždí. I když nový Santa Fe je pro mé potřeby naprosto nevhodný, mohl bych se s tím vypořádat. A to není něco, co bych mohl říct o nějakém jiném velkém SUV v blízké, střední nebo vzdálené paměti.

Hyundai Santa Fe 2006 - 2012

Interiér

Za 600 liber si můžete nejen vydělat dvě místa s vlastním vytápěním a větráním, ale také hydropneumatickým samonivelačním zadním odpružením. (Takže pokud chcete vleknout, kupte si sedačku.) Ty nejvzdálenější sedadla nejsou určeny pouze pro děti. Vyrábějí se z podlahy nákladového prostoru v jediném snadném pohybu a nabízením špičkového prostoru pod sedadlem v přední části byly nejen pohodlné pro mne v 5 '9 ", ale mohly by být na špičku také použity mým 6' 5" kolegy .

Pokračovat ve čtení interiéru

Hyundai Santa Fe 2006 - 2012

Recenze automobilu

S rizikem rozrušení Kena Livingstona se v letech 1996 až 2005 zvýšil britský trh o to, co nazývá "4x4s", o 1 310 procent. Hyundai prodává 9805 ročně, což jí dává 6,9% z tohoto lukrativního obchodu. Mezi lety 2001 a 2005 prodalo Hyundai 17 462 svého modelu Santa Fe. To pravděpodobně má méně společného s schopností off-road na Santa Fe, než jeho schopnosti na silnici pokrčit rampy s rychlostí, aniž by poškodila sama nebo své obyvatele. Lidé, kteří je řídí, jsou daleko od "idiotů…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012
  • Hyundai Santa Fe 2006 - 2012

Závěrečné hodnocení

  • Relaxační jízda na dálnici. Pohodlná jízda. Vynikající na velmi drsných tratích. K dispozici se sedmi místy. Dobrá hodnota. Od roku 2010 je mnohem lepší než nová 2,2-litrová motorová nafta.

  • Pětistupňová příručka 2006 - 2009 má velký rozdíl mezi 2. a 3. rychlostním stupněm. Plasty na ranních automobilech byly trochu škrábané.

80%

Hyundai Santa Fe na prodej

Hyundai Santa Fe 2,2 CRDi Premium

Hyundai Santa Fe Hradec Králové-Slezské Předměstí 2.2, 145 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    73 830 km
  • Cena
    369 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2.4 GLS

Hyundai Santa Fe Pelhřimov 2.4, 107 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    111 214 km
  • Cena
    99 900 Kč
Hyundai Santa Fe 2.7i V6  GLS

Hyundai Santa Fe Kolín 5 2.7, 139 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    117 733 km
  • Cena
    149 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2.4i 16V

Hyundai Santa Fe Most 2.4, 106 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    165 000 km
  • Cena
    79 000 Kč
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe Přísečná 2.2, 145 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    213 500 km
  • Cena
    229 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2.0CRDI.4x4.Nenastartuje

Hyundai Santa Fe Kutná Hora 2.0, 92 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    203 180 km
  • Cena
    42 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4 WD KLIMA

Hyundai Santa Fe Jičín 2.2, 114 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    102 800 km
  • Cena
    149 900 Kč
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4x4, Webasto Serviska

Hyundai Santa Fe Plzeň 2.2, 114 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    161 000 km
  • Cena
    134 900 Kč
Hyundai Santa Fe 4x4 7.míst- Webasto

Hyundai Santa Fe Jičíněves - (Okr.jičín) 2.2, 114 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    139 444 km
  • Cena
    240 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2.2Diesel 145KW 4x4

Hyundai Santa Fe Liberec Vi-Rochlice 2.2, 145 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    122 831 km
  • Cena
    299 800 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Mondeo 285
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing