Spíše než ztrácet čas tím, že popisuje nudné a nudné způsoby pohonů 2,7 V6, zaměřím se na nesmírně nadřazenou 2,2 naftu. Můžete si je koupit s pětistupňovou manuální krabicí, za méně než 1 000 liber než je 5-rychlostní auto, ale pokud nejste zvlášť potřeba ultra nízký 1. a 2. rychlostní stupeň nebo potřebujete vytahovat více než 2 000 kg, doporučuji vám, abyste . Páka má dlouhý hod, box není příjemný k použití a ačkoli auto není dokonalé, je mnohem lepší řídit. Silná plochá křivka točivého momentu a dobře propojená pětistupňová autobox okamžitě způsobí, že se cítí mnohem citlivější než vůz V6 s vůlí. Jakmile odjedete z hladce zpevněných cest, odpustíte vozu jeho přijatelnou, ale mírně těžkou manipulaci. Na silnici, nebo na nerovném, špatně vykročeném místě nebo na ulici v centru Londýna s opatřeními poškozujícími dopravu, je vůz skvělý. Se 3. rychlostí typu "tiptronic", který je vybaven autotestou typu "tip-to-front", se jednoduše řídí, jako doma za těchto podmínek, když je sportovní auto na závodní dráze. Je to také velmi pohodlné, pohlcování nárazů a kolejí, které žijí náprava 4x4, by přenášelo přímo do kabiny. A protože drží kola na zemi, můžete skutečně jít mnohem rychleji. Má kompletní doplněk ABS s EBD, ESP a TCR, aby byl bezpečný. Pokud se dostanete blátem, můžete zvolit středový diferenciální zámek, který napájí výkon 50/50 na každou nápravu až do 40 km / h, potom "na přání" na nápravu s nejvyšší trakcí nad touto rychlostí. Na dálnici to plave při poměrně uvolněném 30mph za 1000 otáček za minutu v 5. (27.5 v manuálu 5 rychlostí). Neexistuje mnoho hluku pneumatiky nebo hluku větru (ledaže vítr tvrdě vyfouká a zachycuje střešní nosiče). Pomlčka je příjemná. Zrcadla jsou velká. Sedadla jsou pohodlná. Dokonce i středová zadní řada sedadel šťastně trvá tři, spíše než dvě a dítě. Nový Santa Fe je 4,675 mm dlouhý o 1890 mm široký o 1,795 mm vysoký (včetně standardních střešních lišt a příčných tyčí). To je téměř stejně velké jako VW Touareg, Mercedes ML, Lexus RX300 a Volvo XC90. Samozřejmě nemá stejný stav. Žádný status více než KIA Sorento. Ale za ceny od £ 20,995 je to o více než 50% levnější než některé z nich a nabízí 7-místné volby, které většina ostatních ne. A navíc vše, co přichází s pětiletým, neomezeným kilometrovým trváním, plně přenosnou zárukou výrobce (nikoliv "mechanickým poruchovým pojištěním"), pokud ji zajistíte v souladu s normami výrobce. (Nemusíte ani používat dealery Hyundai, i když by to mělo lepší smysl.) Takže kdykoli se maminky nebudou ucházet o status, můžete očekávat, že uvidíte mnohem více Hyundai Santa Fes na londýnské škole. Dokud je Ken nezakáže a nucuje každého, aby cestoval po jednom svých autobusech nebo vlacích. Jinde na venkově uvidíte mnohem víc Hyundai Santa Fes. UPDATE - 2009 FACELIFT V roce 2006 byl Hyundai Santa Fe 2.2 diesel vždy dobrý 4x4. Zvlášť dobré jezdit rychle na drsných tratích. Pro rok 2010 prošly některé změny v průběhu života. Benzín V6 už nemůžete dostat. Výkon motoru 2,2 vzrostl z výkonu 154 koní na 194 koní. Ekonomika se však také zhoršuje a emise jsou na nízké úrovni, a to pod 200 g / km. Manuál je ve verzi VED Band I a auto v pásmu J. Namísto 5 rychlostních stupňů získáte šest, ať už jdete o manuální nebo automatické, a to překlenuje mezeru starého pětistupňového manuálu mezi 2. a 3. místo. Ceny jsou však na nízké úrovni, počínaje pouhým 21 495 GBP pro 5měsíční manuální výbavu ve stylu stylů, a ne vyšším než 25 495 liber za sedmimístný Premium 6-stupňový automat. Motor 2,2 je nyní řetězová vačka a má kapacitu mírně až 2199 cm3. Torque je stonking 422Nm při 422Nm od 1800 do 2500rpm. A automatické získává ještě více. Upřímně úžasný 436Nm a to vše od pouhých 2,199 ccm. Úžasný. Nejnovější model Toyota Landcruiser LC se takhle nevyvine z motoru o 800 cm větší. Vzpomínám si, že originální Santa Fe v tomto těle je méně než skvělé na silnici, ale naprosto úžasné na drsných stopách, kde by se táhla podél 70 m, jako by byl závodní okruh hladký asfalt. Toto, na svých pneumatikách 245/60 R18, bylo na silnicích naprosto nerozbitné. Jsem trochu obezřetný a hádám něco tak vysokého, jak se tohle kolo otáčí, ale zjistil jsem, že se nemám vůbec bát. Právě to šlo. Myslím, že kluci v autokaru by ho posunuli dál, dokud nenalezli limity, pak by to srovnali s X5 nebo tak něco, ale byl jsem prostě spokojený s tím, co by udělal. Není to sportovní vůz a já bych to neudělal jako jeden. Ale je velmi příjemné řídit. Šestistupňová skříňka zpomaluje její změny a udržuje otáčky poměrně vysoko, dokud se vše neohřívá. Potom pomlčka ukazuje trochu zelené "ECO" světlo, když se chováte sám a stejně tak není potřeba vynaložit více než 2000 ot / min, protože to dostane 70 v 6. místě. Tempomat je umístěn na volantu a tlačítka mají tvar Braillovo písmo, takže můžete přepínat mezi různými funkcemi, aniž byste museli hledat. Je to vlastně velmi dobré tempomat, snadno ovladatelný první jízda, snadný přejezd a ideální pro ty nekonečné 50 limitů na M1 v těchto dnech. Stejně jako předtím získáte sedm sedadel a nakládací plošina je přeplněná. Zadní sedadla se jednoduše vytáhnou z podlahy v jednoduchém pohybu konzoly. Centrální sedadla se snižují o 35/65 v jednom kroku, používají podobný mechanismus konzoly. A dvojité dvojité záhyby na zadním sedadle se zachycením vzadu a stranou umožňují vyskočení z nejzadnějších sedadel. Ty nemají pokoj pro nohy nebo špičku Mercedes GL, LandRover Discovery nebo dokonce Chevrolet Captiva. Ale jsou na stejné úrovni jako Volvo XC70, Audi Q7 nebo Nissan Pathfinder. Verze Premium, kterou jsem řídila, přichází s velmi robustními koženými sedadly, vyhřívanými vpředu, elektrickými sklopnými zrcátky a spoustou pohodlných míst, která umisťují věci do rozumně navržené konzoly mezi předními sedadly. K dispozici jsou USB / Ipod dockety, Aux zásuvka, napájecí zásuvky vpředu a vzadu (stejně jako zapalovač). Pro mimo provoz můžete ESP vypnout a zapnout centrální rozvaděč. Šestistupňová ruční náprava bude mít 2 500kg karavanu, a dokonce i auto bude ohodnoceno 2 000kg. Nový vůz můžete od starých řídit svou revidovanou (neagresivní) mřížkou, novými jasnými clustery světlometů, novými předními a zadními nárazníky, různými hliníkovými koly a novými velkými tukovými koncovými výfukovými koncovkami. Předpokládám, že jako člověk, který se prakticky vzdálil a jen řídil FIAT 500, nejsilnějším objevem bylo, jak dobře jsem se s tímto srovnávajícím monstrem automobilu dostal. Je to lehké a snadno ovladatelné, velmi snadné se s ním pustit a v žádném případě nedráždí. I když nový Santa Fe je pro mé potřeby naprosto nevhodný, mohl bych se s tím vypořádat. A to není něco, co bych mohl říct o nějakém jiném velkém SUV v blízké, střední nebo vzdálené paměti.
80%