80%
Obsah
Řidičské dojmy
Spíše než ztrácet čas tím, že popisuje nudné a nudné způsoby pohonů 2,7 V6, zaměřím se na nesmírně nadřazenou 2,2 naftu. Můžete si je koupit s pětistupňovou manuální krabicí, za méně než 1 000 liber než je 5-rychlostní auto, ale pokud nejste zvlášť potřeba ultra nízký 1. a 2. rychlostní stupeň nebo potřebujete vytahovat více než 2 000 kg, doporučuji vám, abyste . Páka má dlouhý hod, box není příjemný k použití a ačkoli auto není dokonalé, je mnohem lepší řídit. Silná plochá křivka točivého…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Za 600 liber si můžete nejen vydělat dvě místa s vlastním vytápěním a větráním, ale také hydropneumatickým samonivelačním zadním odpružením. (Takže pokud chcete vleknout, kupte si sedačku.) Ty nejvzdálenější sedadla nejsou určeny pouze pro děti. Vyrábějí se z podlahy nákladového prostoru v jediném snadném pohybu a nabízením špičkového prostoru pod sedadlem v přední části byly nejen pohodlné pro mne v 5 '9 ", ale mohly by být na špičku také použity mým 6' 5" kolegy .
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
S rizikem rozrušení Kena Livingstona se v letech 1996 až 2005 zvýšil britský trh o to, co nazývá "4x4s", o 1 310 procent. Hyundai prodává 9805 ročně, což jí dává 6,9% z tohoto lukrativního obchodu. Mezi lety 2001 a 2005 prodalo Hyundai 17 462 svého modelu Santa Fe. To pravděpodobně má méně společného s schopností off-road na Santa Fe, než jeho schopnosti na silnici pokrčit rampy s rychlostí, aniž by poškodila sama nebo své obyvatele. Lidé, kteří je řídí, jsou daleko od "idiotů", které Ken označují jako. Tento popis by mohl být vhodnější pro lidi, kteří si objednali instalaci silničních hřebenů, které nevyhnutelně vedly k této změně typu vozidla, které teď řídí tolik lidí. Mezitím Hyundai nenechal Santa Fe odpočinout na svých svalnatých koncích. Místo toho nám společnost představuje větší, lepší a zcela nové Santa Fe; který může pohodlně sedět sedm lidí stejně, jako průměrná autobusová loď s kapacitou 50 míst, nebo alternativně prochází městskými ulicemi až šesti zbytečných jednopodlažních vozů. Místo původního ekologického vzhledu se Hyundai vydal na čisté tratě a na měkkou, pro chodce šetrnou přední část, která zachovala pouze citlivou, rušivou zadní rukojeť originálu a méně úspěšným motorem 2.7 V6 se čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Hyundai Santa Fe 2006 Test na silnici Hyundai Santa Fe 2010 Road Test a Video
Závěrečné hodnocení
- Relaxační jízda na dálnici. Pohodlná jízda. Vynikající na velmi drsných tratích. K dispozici se sedmi místy. Dobrá hodnota. Od roku 2010 je mnohem lepší než nová 2,2-litrová motorová nafta.
- Pětistupňová příručka 2006 - 2009 má velký rozdíl mezi 2. a 3. rychlostním stupněm. Plasty na ranních automobilech byly trochu škrábané.
80%
Hyundai Santa Fe na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 73 830 km
- Cena
- 369 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 111 214 km
- Cena
- 99 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 117 733 km
- Cena
- 149 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 165 000 km
- Cena
- 79 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 213 500 km
- Cena
- 229 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 203 180 km
- Cena
- 42 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 102 800 km
- Cena
- 149 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 161 000 km
- Cena
- 134 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 139 444 km
- Cena
- 240 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 122 831 km
- Cena
- 299 800 Kč