Hybridní motor Ioniq používá benzinový motor o objemu 1,6 litru, který je propojen s elektrickým motorem a akumulátorem. Špičkový výkon je 141 koní a má šestistupňovou automatickou převodovku s dvojitou spojkou. To jí dává tradičnější zážitek z jízdy než někdy hlasitý CVT používaný v modelu Toyota Prius, přesto je stále velmi hladký. Zážitek z jízdy je velmi uvolněný, zejména v okolí města při nízkých rychlostech, kde téměř tichý elektromotor obvykle zajišťuje jízdu bez toho, aby motor vstoupil dovnitř. Dokonce i když motor vzplane, je sotva patrný. To znamená, že se v klidné kabině Ioniqu snadno vyrovnává řez a tah městské dopravy. Je to schopné i mimo město, s přesným řízením a dobrým řízením těla skrz rohy. Naneštěstí, když je povrch nerovný nebo zlomený, kvalita jízdy se může stát neuspokojivá, narazí na vývrtky a otáčí se po vlnách a zvlnění. Je to jen problém s hybridem. Z větší části - hybridní a EV se velmi podobají jízdě, ačkoli EV zrychluje rychlost zrychlení a je tišší. Kvalita jízdy na nerovných plochách je výrazně hladší v EV, a to i přesto, že má méně komplikované zadní zavěšení, aby se vyrovnal s větším, těžším akumulátorem. EV má dosah až 174 mil na plné nabití, které z prázdných trvá pouhých čtyři hodiny na speciální nabíječ EV. Rychlé nabíječky, jako ty, které poskytují dálniční služby, zvýší baterii o 80% za půl hodiny, nebo je zde třípolohová volba, která trvá více než 10 hodin od prázdných. Je nepravděpodobné, že řada jezdců bude muset účtovat z prázdných, samozřejmě, protože většina majitelů EV používá jejich auta na krátké vzdálenosti ve městě. Ioniq EV se však velmi dobře vyrovná při vyšších rychlostech, s dostatečným výkonem v rezervě pro předjíždění rychlostí dálnic a čistou manipulaci na venkovních cestách. Pokud jde o provozní náklady, EV vydává nulový CO2, tak je v nejnižším limitu VED, stejně jako nejnižší sazba BIK pro řidiče firemních vozů. Hybrida naopak vydává 79 g / km CO2 a oficiálně je schopna dosahovat rychlosti 83,1 m / s. V jízdě v reálném světě je celkem snadné překročit 60 mph, ale dávejte si pozor, aby se volba pro větší 17-palcová kola zvýšila a snížila emise. Jednou zvláštností je, že Ioniq - pro všechny své moderní technologie - má ruční parkovací brzdu spíše než elektrickou ruční brzdu.
80%