Uvnitř není Hyundai Ioniq tak futuristický jako Toyota Prius, s tradičním palubním přístrojem a binnaclem na nástroje. Kvalita je mimořádně působivá - mohl byste nahradit odznak Hyundai s vozidlem Volkswagen a nic by nevypadalo na místě. Všechno z měkké dotykové palubní desky pokrývající nejmenší tlačítka se cítí dobře vyrobené. Základní model je dodáván s 5,0palcovým dotykovým displejem a technologií Bluetooth. Kupující však musí upgradovat na Premium Trim, aby získali integrovanou navigaci a podporu Android Auto nebo Apple CarPlay, která umožňuje přístup k aplikacím jako Google Navigation nebo Spotify přes větší obrazovku s úhlopříčkou 8,5 palce. Existují některé jemné rozdíly mezi EV a hybridem, mezi něž patří především selektor řazení. Na hybridním je to typická automatická páka řadicí páky, zatímco EV má tlačítka pro výběr převodového stupně. Má také poněkud odlišný design na středové konzole a přístrojový displej. V zadní řadě má Ioniq spoustu prostoru pro nohy, ale šikmá střecha omezuje hlavní místnost pro vyšší cestující. To samozřejmě není pro děti otázkou, kdo by měl být naprosto pohodlný. Kapacitní prostor v hybridním vozidle je 443 litrů, zatímco větší baterie v EV znamená menší kapacitu 350 litrů. Bota je široká a čtvercová, takže nakládání s kufry nebo velkými krabicemi je jednoduché. Jediným problémem je zatížení břicha, které by mohlo způsobit, že těžké předměty se stanou těžkými. Sklopení zadních sedadel je snadné a výrazně zvyšuje kapacitu zavazadlového prostoru na více než 1400 litrů v obou variantách. Bezpečnostní sada obsahuje autonomní nouzové brzdění, adaptivní tempomat, reverzní kameru a jízdní pruh. Premium modely nabízejí dobrou hodnotu s vyhřívanými předními sedadly a volantem, zadním větráním a nabíjecí podložkou pro bezdrátové telefony, zatímco špičkové modely získávají luxus, jako jsou větrané přední sedadla. Standardní vybavení: SE je vybavena 15palcovými hliníkovými koly, dvouzónové ovládání klimatizace, automatické osvětlení, autonomní nouzové brzdění, Bluetooth, adaptivní tempomat, pomoc při startu na kopci, výstraha při odjezdu z jízdního pruhu a jízdní pruhy, zadní parkovací senzory, pětipalcový dotykový displej, připojení USB a vstup AUX. Prvotřídní výbava dodává automatické stmívání zpětného zrcátka, sklopné zpětné zrcátko, vyhřívání předních sedadel, xenonové světlomety, osmipalcovou dotykovou obrazovku s navigací, Android Auto a Apple Carplay, upgradovaný audio systém, nabíjecí podložka pro bezdrátové telefony. Premium SE získává hliníkové pedály, automatické stěrače, detekci mrtvých bodů, větrané přední sedadla, vyhřívané zadní sedadla, elektrické sedadlo řidiče, výstrahu zadní křížové dopravy, obložení kožených sedadel. Elektrické verze mají 16palcová kola z lehkých slitin, jednozónové ovládání klimatizace, automatické ostřikovače, zastavení a adaptivní tempomat.
80%