80%
Obsah
Řidičské dojmy
Jak bychom zhodnotili jízdu v i30? Jako nesmírně všestrannou. Sice váš život neobrátí vzhůru nohama, ale jeho řízení je pohodlné, sofistikované a nevyžaduje téměř žádnou námahu. Ovládání je na výborné úrovni - volant skvěle reaguje, k dispozici je spousta náhonu na přední kola a vůz navíc exceluje na dálnicích, kde je velice tichý a současně vyvolává dojem, že se jedná o mnohem větší auto. Řízení by možná mohlo být o něco příjemnější, ale mimo to se na něm těžko hledají chyby.
Zajímavé je,…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uvnitř se podobá modelu i40 a také modelu Veloster, má totiž skvěle rozvržený interiér, který je pohodlný a snadno se na něj zvyká. Testovali jsme pouze modely s těmi nejlepšími specifikacemi, proto je těžké říct, jak to asi vypadá v základních třídách, nicméně smysl pro detail a kvalitní provedení jim tedy rozhodně nechybí. Pokud jste zvyklí na Ford Focus nebo Opel Astra, budete se v i30 cítit jako doma.
Jak byste od Hyundai očekávali, tento model je také skvěle vybavený. Už základní výbava zahrnuje působivé funkce jako elektrickou parkovací brzdu, připojení Bluetooth, přední mlhovky, klimatizaci, připojení USB a iPodu, elektricky nastavitelná vnější vyhřívaná zpětná zrcátka a multifunkční volant. Hyundai s luxusními prvky a funkcemi, mezi které například patří reverzní kamera, bezklíčkové odemykání a startování nebo volitelná panoramatická střecha, rozhodně nešetří.
Vnitřek auta je velmi prostorný, což platí především pro místo řidiče, zatímco sedadla jsou velice pohodlná a poskytují podpěru na správných místech. Stejný komfort si užijí i pasažéři na zadních sedadlech, kde je dostatek prostoru na hlavu a kolena i pro cestující s výškou 180 cm. Další předností i30 je velký, snadno přístupný kufr s objemem 378 litrů - to je o 60 litrů víc, než má Ford Focus, a o 25 litrů víc než v případě Toyoty Auris - model tedy zahrnuje všechny praktické prvky, které byste od hatchbacku mohli očekávat.
Recenze automobilu
Původní model i30 má pro Hyundai velký význam. Nahradil poměrně pochmurný model Accent a znamenal tak velký krok vpřed. Společnosti přinesl zcela odlišný sektor zákazníků, kteří by v minulosti na značku Hyundai ani nepomysleli.
V tomto případě se i30 posunula opět o něco vpřed. Vlastně to byl tak velký posun, že se stala alternativou k vozům jako Ford Focus nebo dokonce Volkswagen Golf.
Po stránce designu připomíná větší i40, má totiž téměř identický předek, včetně osobitého pruhu denních…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Ovládání verze s 16” koly není nijak zvlášť příjemné a s těmi 17” je to ještě horší. Model i30 Turbo není nijak zvlášť výkonný.
- Oproti předchozímu modelu má mnohem zajímavější vzhled. Vysoce kvalitní interiér. Velice výkonné motory. Excelentní řízení a ovládání s 15” koly.
80%
Hyundai i30 na prodej
- Vyrobeno
- 2001
- Tachometr
- 94 785 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 107 242 km
- Cena
- 179 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 138 298 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 201 109 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 228 000 km
- Cena
- 119 999 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 145 698 km
- Cena
- 109 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 137 283 km
- Cena
- 95 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 109 000 km
- Cena
- 134 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 115 638 km
- Cena
- 199 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 56 000 km
- Cena
- 149 000 Kč