80%
Obsah
Řidičské dojmy
Jezdí stejně dobře jako Toyota Auris a mohl by se skoro rovnat i Fordu Focus - model Hyundai i30 však přichází s lepším vybavením, elegantnějším designem a příznivější cenovkou.
Společnost Hyundai neplánovala, že by měl model i30 konkurovat dražší Hondě Civic, Mazdě 3 nebo Volkswagenu Golf. Naopak spíše očekávala prodeje srovnatelné s vozy Citroën C4, Ford Focus, Peugeot 307, Renault Megane, Toyota Auris nebo Opel Astra. My vyzkoušeli třídu Premium s 1.6 litrovvým dieselem a dvoulitrovým…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Základní modely “Comfort” přicházejí s klimatizací, 15-palcovými ALU koly, RDS rádiem a CD přehrávačem s podporou MP3 a kompatibilitou s Windows Media Playerem a iPodem.
Vozidlo má dva přední, boční i záclonové airbagy, deaktivovatelný airbag spolujezdce, aktivní opěrky hlavy, sedadlo řidiče s podporou beder a nastavitelkou výškou, přední a zadní elektrická okna, předpínače předních bezpečnostních pásů s omezovačem napínací síly, volant s nastavitelnou polohou ve dvou osách, varovný systém pro všech pět bezpečnostních pásů, vyhřívaná zpětná zrcátka, tlačítka pro ovládání audia umístěná na volantu, externí USB, Aux a iPod připojení a systém ESP s integrovaným systémem kontroly trakce.
Řada “Style” přidává 16-palcová ALU kola, automatické ovládání světel, látková a kožená sedadla, koženou přední loketní opěrku s úložným prostorem, kožený volant, systém měření tlaku v pneumatikách a okna s UV filtrem.
Také můžete vybrat variantu “Premium”, která mění 17-palcová kola za 16-palcová a přidává zadní parkovací senzory, klimatizaci A/C, elektricky ovladatelná, sklopná boční zrcátka, elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, celokožená sedadla, vyhřívaná přední sedadla, stěrače se senzorem deště a odmrazováním a zadní loketní opěrku.
Recenze automobilu
Jihokorejský výrobce aut Hyundai neměl do roku 2007 v nabídce auto, které by se velikostí rovnalo Fordu Focus. Mezeru však zaplnil model i30, který si od září 2007 máte možnost koupit s 1.6 litrovým 84 kW dieselem a čtyřstupňovou automatickou převodovkou.
Model i30 je, jako Toyota Auris nebo KIA Ceed, trošku více orientovaný do výšky - sedadla jsou totiž posazena výše, než je u této třídy zvykem. Díky tomu je nastupování a vystupování jednodušší, což by mohlo zaujmout skupinu zákazníků…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- 17-palcovým kolům se radši vyhněte. Plná rezerva stojí víc. Standardní kola jsou hlučná.
- Slušná výbava i zpracování. Dobré ovládání. Ekonomičnost. K dispozici s 1.6 dieselem s automatickou převodovkou, což je raritou. Pětiletá záruka nevztahující se na počet najetých kilometrů.
80%
Hyundai i30 na prodej
- Vyrobeno
- 2001
- Tachometr
- 94 785 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 107 242 km
- Cena
- 179 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 138 298 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 201 109 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 228 000 km
- Cena
- 119 999 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 145 698 km
- Cena
- 109 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 137 283 km
- Cena
- 95 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 109 000 km
- Cena
- 134 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 115 638 km
- Cena
- 199 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 56 000 km
- Cena
- 149 000 Kč