Co se týče kapacity bez sklopených sedadel, tak by mohl i30 Tourer za svou konkurencí trochu zaostávat, například ve srovnání s Peugeotem 308 SW či Volkswagenem Golf Kombi, pokud se na ni ale podíváme obecně, tak na ní není nic špatného. Ve skutečnosti je i30 Tourer jedním z nejpraktičtějších rodinných kombíků, mimo jiné i pro své široké otevírání kufru a nízkou nakládací hranu. Díky tomu je nakládání těžkých předmětů mnohem snadnější a usnadňuje to například i nastupování a vystupování psů. Se zadními sedadly na svém místě má kufr maximální kapacitu 528 litrů. Sklopením sedadel se dostáváme na 1 642 litrů - což je více než dostatek prostoru pro větší nákupy, a to třeba i v zahradnických potřebách nebo obchodech s nábytkem. Upřímně je Hyundai i30 Tourer velice pohodlné auto. Sedadla se dají všemožně nastavovat a všechna tlačítka jsou logicky rozmístěna, což umožňuje intuitivní ovládání. Na pasažéry v zadní řadě sedadel se myslelo taky - dostatek prostoru pro nohy a hlavu mají i dospělí. Díky tomu, že je podlaha zcela plochá, se komfortně usadí i na prostřední sedadlo. Kvalita sestavení interiéru je na velmi dobré úrovni. Plastové části jsou pevné a přístrojová deska i tlačítka vypadají, jako že také něco vydrží. Finální zpracování už na tom tak dobře není - některé designové prvky, jako například postříbřené části, vyvolávají poněkud laciný dojem, alespoň v porovnání s kabinou excelentního Volkswagenu Golf. Základní S modely přicházejí s moderními doplňky, mezi které patří klimatizace a Bluetooth s možností ovládání hlasem, ale pokud toužíte po ALU kolech a tempomatu, budete muset zvolit řadu SE. SE Nav k tomu přidává navigaci, zatímco top modely Premium mají automatická světla, stěrače, dvouzónovou klimatizaci a bezklíčkové odemykání / start. Standardní výbava Řada S disponuje 15-palcovými ocelovými koly, čtyřmi reproduktory, klimatizací, připojením Bluetooth, látkovým čalouněním, elektrickými předními okny, předními mlhovkami a vstupy USB a AUX. SE přidává 16-palcová ALU kola, přední loketní opěrku, samozatmavovací zpětné zrcátko, tempomat, elektrické sedadlo řidiče s podpěrou bederní páteře, elektrická zadní okna, systém Flex Steer, zadní parkovací senzory a kožený volant a řadicí páku. SE Nav má k tomu všemu navíc sklopná boční zrcátka a dotykový navigační systém. Řada Premium je navíc vybavená 17-palcovými ALU koly, automatickými světly a stěrači, dvouzónovou klimatizací, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče, elektrickou parkovací brzdou, vyhříváním předního skla pod stěrači, ostřikovači světlometů, HID světlomety, vyhřívanými předními sedadly, vyhřívaným volantem, bezklíčkovým odemykáním a startem, koženými potahy sedadel a sítí na zavazadla.
80%