Model Hyundai i20 Coupé je navzdory jeho sportovnímu designu na silnici velmi uvolněný a klidný. Jízda je natolik komfortní, že odsouvá do pozadí dobré odpružení i hbité ovládání, které vozidlu dodává na bezstarostném dojmu při jízdě po silnicích horší kvality. Městské úkony jako parkování a popojíždění v dopravních zácpách jsou díky automatickému ovládání světel a hladkému řazení neuvěřitelně snadné. To se Hyundai velice podobá, ačkoliv to příliš nekoresponduje s názvem Coupé ani se stylovým vzhledem tohoto modelu. Nicméně vozidlo má v rezervě dostatek záběru a také jistoty v zatáčkách, která je podpořena slušným ovládáním, které však trošku pokulhává při náhlých změnách směru jízdy. Škoda, že jeho schopnosti postrádají špetku zábavy a elánu. Nabídka motorů je jednoduchá, zahrnuje totiž pouze dvě možnosti. První z nich je benzínový motor s objemem 1.2 litru a výkonem 62 kW. Je už ale docela zastaralý a proto vyžaduje značné sešlápnutí pedálu, aby dokázal vyvinout dostatečnou sílu, ale jakmile se rychlost ustálí, je poměrně tichý. Bohužel není tak hospodárný jako modernější turbo motory, se kterými přišla konkurence - produkce emisí CO2 činí 119g/km a oficiální spotřeba se uvádí na 5,1 l/100 km. Mnohem lepší je 1.4 litrový diesel s výkonem 66 kW a maximálním točivým momentem 240 Nm, který je dostupný při 1 500 otáčkách. To mu oproti benzínu zajišťuje mnohem větší přizpůsobivost při předjíždění nebo vjíždění na dálnici v plném provozu. Produkce emisí se rovná 106 g/km a spotřeba paliva 4,1 l/100 km. Naštěstí řadu v roce 2015 doplnil i 1.0 litrový benzínový turbo motor s výkonem 88 kW, díky kterému i20 Coupé nabralo na síle. Navíc má také menší spotřebu paliva a produkci emisí než benzín s objemem 1.2 litru, diesel však v tomto ohledu nepřekoná.
60%