Zatímco i10 při vyšších rychlostech působí jako větší auto, má všechny kvality auta menší velikosti - hlavně co se ovládání týče. Řízení je responzivní a velkým plusem je také jeho dobrá vyváženost. Převodovka mění rychlostní stupně plynule a s lehkostí. Celkově se pravděpodobně nemůže rovnat například Volkswagenu Up, přece jen se však tato dvě vozidla zas tak moc neliší. Hyundai i10 je velice hbité auto s náhonem na přední kola, se kterým se jezdí dobře a jednoduše, což zaručuje, že si s ním na silnici užijete spoustu zábavy. Pokud přemýšlíte o menším autě, tento model vaše očekávání naplní hned v několika ohledech. Nabídka motorů je úzká - můžete vybírat pouze ze dvou možností. Populárnější volbou je litrový tříválcový benzín se skromnými 48 kilowatty. Na papíře sice nepůsobí jako žádný závodník a občas vyžaduje dobrou práci s převodovkou, aby se na silnici trošku předvedl, ale mimo to jezdí vcelku plynule, a to dokonce i při vyšších otáčkách. Tento motor je použitý v modelu BlueDrive, jenž redukuje produkci CO2 na 98 g/km a údajně spotřebuje 4,3 litry paliva na 100 km. Druhou variantou je 1.2 litrový čtyřválcový benzínový motor, který je trošku plynulejší - což se dá čekat, přihlédneme-li k tomu, že má během řazení větší záběr. Tento motor je velice vhodnou volbou, pokud máte v plánu často jezdit na dvouproudových vozovkách či dálnicích. Pomáhá mu větší točivý moment - 120 Nm, a i přes to, že se na tuto hodnotu nedostaneme, pokud nejsou otáčky opravdu vysoké, tak je to motor, který si rád pořádně zasviští. Spotřeba je pořád obstojná - 4.9l/100km. Hyundai i10 přichází s elektronickým stabilzačním systémem, což je na hatchback této velikosti opravdu úctyhodné. Výrobci se rozhodně podařilo uskutečnit své plány a vytvořit malé auto se schopnostmi auta většího. Nechybí mu ani záchranná brzda či airbagy ve volantu, přístrojové desce a předních sloupcích. Toto vozidlo tedy není jen responzivní, ale je také velice bezpečné.
100%