Společnost Hyundai si oblíbila používání slova “premium” a má na to také právo, ať už mluvíme o designu exteriéru či kvalitě interiéru. Model i10 z roku 2014 byl oproti tomu předchozímu výrazně vylepšen - použité materiály i ovládací prvky působí vysoce kvalitně. Ovládání stereo sytému kombinuje mohutná tlačítka a velké, dotykové spínače, což Hyundai i10 dodává poměrně vyspělý a propracovaný vzhled. Pozice řidiče je excelentní, prostoru na hlavu i nohy je více než dostatek. To stejné platí i pro zadní řadu sedadel, vystoupit i nastoupit je díky širokým dveřím velice jednoduché. Ve zbytku kabiny je mnoho míst, kam můžete uložit své věci - nalezneme tam např. velkou přihrádku v palubní desce a spoustu úložného prostoru ve středové konzoli. Do všech dveřních přihrádek se navíc vejde litrová lahev s pitím. Objem zavazadlového prostoru činí 252 litrů, je také dobře tvarovaný a disponuje nízkou nákladní hranou a širokým otevíráním. Možná toto vozidlo nemá design jako jeho konkurenti, ale podstatné záležitosti zvládá bez problému - číselníky jsou jednoduché a jasné, tlačítka jsou rozumně rozložená a můžeme si také povšimnout pěkně zpracovaných detailů jako např. kruhových větracích otvorů. Celkový dojem interiéru ještě o něco vylepšuje pruh v odlišné barvě, než má zbytek přístrojové desky, který je zároveň sladěný s odstínem sedadel a vede napříč přístrojovou deskou a nachází se i ve spodní části dveří. V základních modelech je bílý, ale u modelů SE a Premium si můžeme vybrat mezi modrou a oranžovou. Pozice řidiče je ideální a tak komfortní sedadla jsou na takto malé auto skutečně působivé. Dokonce i na silnici i10 působí jako větší auto, je tedy vidět, že si dal výrobce na jeho zpracování opravdu záležet. Žádné jiné auto této velikosti není při dálničních rychlostech tak tiché - díky novému tvaru venkovních zpětných zrcátek a dvojitému těsnění dveří kabina skvěle izoluje hluk větru i silnice. Izolace zvuků motoru je také působivá a v rámci své třídy nemá konkurenci, a to ani u Volkwagenu. A co poměr ceny a kvality? Jak už by se dalo od Hyundai očekávat, výbava je velice obsáhlá i v případě nejnižší třídy. S modely mají centrální zamykání, elektrická přední okna, CD stereo s USB portem, světla pro denní svícení a kotevní body systému Isofix. Pokud si však přejete klimatizaci, budete si muset připlatit. Řada SE představuje lepší volbu díky vychytávkám, mezi které patří například elektricky vyhřívaná zpětná zrcátka a sedadlo řidiče s nastavitelnou výškou. A jak už je u Hyundai zvykem, i10 přichází s pětiletou zárukou, která platí nehledě na najeté kilometry, což je něco, čemu se žádný z konkurentů nerovná.
100%