Jediný motor je k dispozici s Jazzem - 1,3-litrovým čtyřvalcovým benzínem. Honda odolávala současnému trendu pro motory s turbodmychadly s menším objemem, ale nově navržená jednotka má stále rozumnou rychlost 102 koní, která je více než vhodná pro vozidlo tak lehké jako Jazz. To váží váhy na více než jednu tunu. Skutečnost, že to není přeplňovaný turbodmychadlem, znamená, že Jazz má nedostatečnou reakci. Je to v pořádku po městě, ale může být frustrující, když se urychluje na rychlé tekoucí dvojí vozovku z kluzné cesty. To je dáno skutečností, že 1.3 i-VTEC má jen 123Nm točivého momentu - ve srovnání s Ford Fiesta 1.0 EcoBoost produkuje 170Nm. Jak je to i-VTEC motor, Jazz skutečně přichází do svého vlastního s vysokými otáčkami, což je poněkud v rozporu s fakturací Hondy jako rozumného malého poklopu. Bude to šťastně otáčet až do závratných 6500 ot / min a v procesu nebude hrubý. Ve skutečnosti to bzučí spolu se skutečným chuťem, i když pochybujeme, že tohle hodlají všichni majitelé jazzu. Dobrou zprávou je, že v uvolněnějším každodenním řízení je Jazzový motor klidný a rafinovaný, zatímco kvalita jízdy je fenomenálně dobrá pro jakékoliv auto, natož takový malý. Je hladký na drsných površích a klouže nad rychlostmi. Na dálnici se Jazz cítí jako mnohem větší auto, s uvolněným a stabilním pocitem spolu s málo v cestě hluku větru nebo silnice. Standardně je k dispozici šestistupňová příručka nebo je k dispozici automatická převodovka CVT. Příručka funguje velmi dobře s pozitivní změnou, světelnou spojkou a nízkým celkovým převodem. Ale nevyužijte CVT. To dokonale vyhovuje uvolněné povaze jazzu. Je pravda, že při akceleraci může být hlučná, ale z větší části je hladká. Navíc využívá software specifický pro Evropu, který dává předvídatelnější, ruční auto-chování. Jazz je díky svému dobrému hospodám levné. Projděte si příručku a oficiální čísla ukazují, že modely S a SE jsou 56,5 m. Chystáte-li se k automatickému automatickému automatickému přehrávání (CVT), tento model se zlepší na 61,4mpg pro model S. Ekonomika a emise CO2 se liší v závislosti na úrovni výbavy, kterou hledáte (a velikost kol), takže je důležité před nákupem zkontrolovat. To znamená, že všechny automobily se vrátí nejméně 55mpg. Nejen, že Jazz je rafinovaný a klidný, je to také zjevení, které řídíte. Honda si vzala veškeré své know how a použila ji na dříve obyčejný Jazz. Výsledkem je, že je to působivé v náročných verzích se spoustou úchopu na přední straně a pečlivě řízeným řízením. Můžete se šťastně vypořádat s pevným zatáčením s nějakým zážitkem a Jazz vám poskytne spoustu důvěry.
100%