Jazz může být malé auto, ale je to neuvěřitelně všestranné a praktické - více než mnoho větších aut. Díky chytrému designu je uvnitř dostatek prostoru, se spoustou hlavní místnosti a spoustou nohou. Ve skutečnosti Honda říká, že je na zadní straně tolik kolenního prostoru jako Mercedes-Benz S-Class. Dokonce i při obou předních sedadlech, které jste zatlačili celou cestu, můžete pořád šťastně nosit čtyři dospělé v pohodlí. Výraznější řidiči mohou najít, že řidičská pozice je strnulá. Cítí se, jako by se sedadlo mohlo vrátit zpět o pár centimetrů, ale sedadla sami jsou dostatečně pohodlná s důstojnou podporou. Jazz můžete pohodlně zakrýt dlouhé vzdálenosti. Další funkce, jako jsou široko otvírací dveře, umožňují dostat se do zad - nebo namontovat dětská sedadla - bezbolestný proces. Ale to, co Honda dělá tak prakticky, je geniální "kouzelná sedadla", která debutovala v Honza Jazz v roce 2001. Ty se skládají dopředu jedním chytrým pohybem a vytvářejí plochou podlahu. Ale jejich skutečný party trik je, že se otočí a zamknou na místě, což vám umožní nosit vysoké předměty jako rostliny na zadním patře. Žádný jiný malý vůz neodpovídá chytré praktičnosti jazzu. Nejnovější Jazz je prostornější než předtím, což znamená větší startování o 17 litrů na maximálně 354 litrů nákladového prostoru. Je to velmi užitečné místo také s širokým otevíráním a nízkým zatížením rtů, které zvedají věci jako kočárky v klopě. Pokud potřebujete přepravovat větší předměty, než je možné sklopit zadní sedadla, poskytněte plochou nákladovou plošinu o rozloze 1314 litrů na střechu. Je také možné sklopit sedadlo předního spolujezdce, což znamená, že se vejdou jako prkna nebo prkna - můžete dokonce skládat sedadla tak, aby tvořily dvě lůžka. Kvalita dokončeného materiálu a použitého materiálu je špičková, což ospravedlňuje vysokou cenovou nabídku Jazzu. Cítí překročení obvyklého hatchbacku, přesto je stále odolné a odolné. Nejsme přesvědčeni o tom, že držák pohárku vedle řidiče je koleno, ale informační systém Honda Connect - standardní na modelech SE a EX je vynikající a snadno ovladatelný. Jen nedostatek voliče hlasitosti - namísto toho musíte stisknout dotykové tlačítko - necháte ho. Ve skutečnosti jsou standardní úrovně vybavení dobrá, i když ne více než to, co byste očekávali za tuto cenu. Všechny modely, dokonce i vstupní úroveň S, získají DAB rádio, Bluetooth, USB port, klimatizaci, pomoc při startu na kopci, přední a zadní airbagy, přední a zadní okna, tempomat plus aktivní systém městské brzdy. SE je naším výběrem řady, která doplňuje systém Honda Connect, hliníková kola, parkovací senzory (jen v případě) a vyhřívané vnější zpětná zrcátka. Chcete-li přidat integrovaný navigační systém Garmin, můžete se rozhodnout pro SE Navi, který stojí další 610 liber. Standardní vybavení modelů S dostává klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti a automatickým osvětlením se soumrakem. Každý stupeň je dodáván s Honda City-Brake Active, který pomáhá předcházet nehodám při nízkých rychlostech. Modely SE dodávají přední a zadní parkovací senzory, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a 15-ti kola kola z lehkých slitin. Součástí balení je bezpečnostní sada Honda Assistance Safety Pack. Špičkové modely EX mají inteligentní vstup a start, automatické ovládání klimatizace a šesti reproduktorů. Styling je vylepšen pomocí 16palcových hliníkových kol a předních mlhových světel.
100%