Jazz Hybrid byl vypuštěn, když Honda čelila řady Jazz, a tak získává nový pohled na přední a zadní nárazníky, které byly navrženy tak, aby omezovaly přetahování. Hybridní model také získává přední mřížku, světlomety a zadní světla dokončené v modrém modrém obložení, aby bylo možné je označit z benzinových modelů. Nejčistší Jazz má stejný motor jako Insight - 1,3-litrový benzinový motor i-VTEC s technologií IMA (Integrated Motor Assist) Honda a automatickou převodovkou CVT. Sportovnější model CR-Z používá motor 1,5-litrový i-VTEC. Navzdory tomu, že Insight je větší, je skutečně jen málo rozdílem v hmotnosti - Jazz je o 30 kilogramů lehčí, ale stále se cítí ještě víc na silnici. 1.3litrový motor vyrábí 88PS s přiměřeným kroutícím momentem 121Nm. Klíčovým prvkem modelu Jazz Hybrid je samozřejmě elektromotor. Nejen, že pomáhá udržet emise nižší, ale také pomáhá s výkonem s 14PS a 78Nm točivého momentu. Systém Toyota IMA se liší od toho, že systém IMA Honda je paralelní systém - jinými slovy, elektromotor je namontován přímo na klikové hřídeli motoru mezi motorem a převodovkou. Toyota používá sériově paralelní systém, který znamená, že může běžet pouze na motoru, jen na baterie nebo na kombinaci obou. Jazz může běžet v čistě elektrickém režimu, i když při nízkých rychlostech a motor je super hladký. Díky tomu je ideální pro řízení města - to je skutečně prostředí, pro které je Jazz Hybrid určen. Světelné řízení a dobrá viditelnost po celém obvodu je ideální pro rušnou dopravu a drážkování do malých parkovacích míst. Systém IMA reaguje také rychle, a tak je Jazz Hybrid odvrácený od světla. Honda upravila nastavení zavěšení na Jazzu pro zvýšení jízdního komfortu a zlepšení jízdy. Hybridní zařízení těží z těchto změn a je rafinovanější na nerovných cestách a navíc je v ohybech citlivější. Není to žádné sportovní auto a nezáleží na tom, aby řídil, ale je to snadné a bez povšimnutí. Revizní Jazz získal také dodatečný odpor řízení, aby zlepšil pocit "na střed". Tam jsou také dobré zprávy, pokud jde o převodovku. Honda nahradila automatizovanou příručku i-SHIFT, která byla původně vybavena v Jazz (a nebyla univerzální) s tradičním automatickým převodovkou CVT s měničem kroutícího momentu. Je to neuvěřitelně plynulé s plynulým a bezproblémovým posunem rychlosti, díky čemuž se Jazz Hybrid uvolní. To také pomáhá ekonomice a Jazz Hybrid může průměrně nárokovat 62.8mpg. Co je překvapivé je číslo CO2. U vozidel s objemem 104g / km není vyloučen z poplatků za dopravní zácpy v centru Londýna, na rozdíl od vozů Toyota Prius nebo "zelených" dieselů, jako je například Volkswagen Polo BlueMotion. Roční silniční daň je pouze 10 liber, takže se nemusíte moc bát, ale pokud se pravidelně dostanete do centra hlavního města a nechcete platit za privilegium, musíte zapomenout na Jazz Hybrid. Z města je show Jazz Hybrid další slabost. Převodovka CVT není navržena pro výkon a žádá Jazz Hybrid, aby urychlil výsledky v nepřetržitých a hlučných otáčkách. Není to příjemný zážitek. Je v pořádku říkat, že Jazz je určen pro město, ale bojuje se tím, že při dokonce mírném zrychlení, jako je spojování na dálnici nebo potopení dlouhého kopce, a hluk motoru se rychle stává dráždivým.
60%