60%
Obsah
Řidičské dojmy
Jazz Hybrid byl vypuštěn, když Honda čelila řady Jazz, a tak získává nový pohled na přední a zadní nárazníky, které byly navrženy tak, aby omezovaly přetahování. Hybridní model také získává přední mřížku, světlomety a zadní světla dokončené v modrém modrém obložení, aby bylo možné je označit z benzinových modelů. Nejčistší Jazz má stejný motor jako Insight - 1,3-litrový benzinový motor i-VTEC s technologií IMA (Integrated Motor Assist) Honda a automatickou převodovkou CVT. Sportovnější model CR…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Jazz Hybrid se nijak neliší od modelu s pohonem Jazz na faceliftu, kromě mírně přepracovaných přístrojových čísel, které mají modré osvětlení spíše než oranžové. To znamená, že získáte mimořádně dobře postavenou a úhledně navrženou kabinu s velmi moderním vzhledem. Není to tak ostré jako interiér Civic, ale dostane se podobný volant a dokonale umístěné ovládání klimatizace, těsně vedle levé ruky. Proč jiní výrobci trvají na tom, že tyto přepínače jsou nízké, je stále záhadou. Je to neuvěřitelně…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Zatímco hybridní automobily byly kdysi považovány za trochu levého výběru mnoha zákazníky, stávají se stále populárnějšími, což se odráží v rostoucím výběru hybridních modelů na trhu. Kombinace benzínového motoru s elektromotorem, která zlepšuje výkon i účinnost, funguje zvláště dobře pro větší automobily. Dokonce i Porsche vstoupil do konání se dvěma hybridními modely - Cayenne a Panamera. Výzvou je, aby se technologie zaměřila na menší automobily, kde jsou efektivnější rezervy mnohem…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Prostorný a vysoce kvalitní interiér. Snadno se dostat dovnitř a ven. Zachovává univerzálnost "Magic Seat". Oficiálně schopný 62,8 mil.
- Drahé cenové listy. Vydává 104 g CO2 / km, takže není možné svobodně zdanit. CVT box hladký, ale tohle není žádné sportovní auto.
60%