Všechny verze systému Insight jsou poháněny 1,3-litrovým benzínovým hybridním motorem. Efektivita je klíčovým cílem Insightu, který má oficiální ekonomickou hodnotu 68,9mpg a emise 96g / km na nejchytřejších variantách. To, zda tyto čísla skutečně dosáhnete, je ve skutečnosti velmi nízké, pokud jde o jízdu, kterou uděláte, ale pro řízení měst je těžké porazit. Jako hybrid, Insight má elektromotor, ale funguje odlišně od systému Toyota - místo toho, že posílá pohon přímo na kola a nabízí čistý elektrický pohon, pomáhá pouze motoru. Motor může poskytnout veškerý pohon na vůz, ale musí také otáčet motorem místo toho, aby přímo otočil kola v tichém, čistém režimu EV. Převodovka je CVT automatická a trvá trochu zvykat. Při zrychleném zrychlení je mírné zpoždění, takže s vozem musíte být mírné, ale pokud jste v tom čase, je velmi příjemné řídit - zvláště v ruchu města. Normálně městské prostředí jsou frustrující, ale nikoliv ve Insightu - vynaloží veškerou tvrdou práci z dopravní zácpy. Je to opravdu cítí navrženo pro město a to se odráží v jeho ekonomice. V městském prostředí je těžké zajistit, aby Insight doručil něco méně než 60 megapixelů, pokud nebudete řídit nohou olova. Pokud však uděláte spoustu kilometrů na dálnici nebo strávíte čas na zkroucení, národní rychlostní limity B-silnice, ekonomika trpí. Manipulace také trpí - je tu dobrá úroveň uchopení, ale nastavené řízení a zavěšení neumožňují řídnou jízdu, ani někdy pomalu reagující přenos. Bohužel, i ve městě je prostor pro zlepšení s odpružením, ačkoli je pohodlnější a vyhovuje novějším modelům než dříve.
60%