60%
Obsah
Řidičské dojmy
Všechny verze systému Insight jsou poháněny 1,3-litrovým benzínovým hybridním motorem. Efektivita je klíčovým cílem Insightu, který má oficiální ekonomickou hodnotu 68,9mpg a emise 96g / km na nejchytřejších variantách. To, zda tyto čísla skutečně dosáhnete, je ve skutečnosti velmi nízké, pokud jde o jízdu, kterou uděláte, ale pro řízení měst je těžké porazit. Jako hybrid, Insight má elektromotor, ale funguje odlišně od systému Toyota - místo toho, že posílá pohon přímo na kola a nabízí čistý…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Insight má nápadné uspořádání palubní desky, rozděleno na dvě úrovně. Otáčky rychloměru jsou umístěny nahoru a jsou obklopeny záře, která mění barvu podle toho, jak jemně řídíte. Níže je to přístrojový cluster s otáčkoměrem a monitoruje hybridní systém spolu s malou "hrou" na podporu ekologického řízení. Vypadá to skvěle a opravdu se cítí jako futuristický, ale je to ztišené tvrdými plasty - v dohledu není žádný plyšový a měkký dotek. Naštěstí vše je trvanlivé a zatímco rozložení…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Možná to nebude tak hladké nebo pohodlné jako Toyota Prius, ale Honda Insight je jistě rodinné auto, které je velmi nákladné a snadno ovladatelné. Je to dobrá volba pro ty, kteří potřebují více prostoru, než najdete v malém hatchbacku, ale kteří stále chtějí vozidlo, které je šetrné k městu, hladké a úsporné. Ti, kteří cestují po dálnici nebo na venkovských cestách, možná chtějí hledat jinde. I přes to, že je schopný hybrid, je Insight v choulostivé pozici - na papíře zaostává za hlavním…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Snadná jízda ve městě. Frugal na palivo. Spousta prostoru pro rodinu.
- Převodovka CVT je hlučná při tvrdé akceleraci. Některá kvalita interiéru není v souladu s obvyklým standardem Honda. Toyota Prius je lepší.
60%