Smalls SUV často trpí překvapivě stísněnými interiéry, ale v Honda HR-V to vůbec není. Je založen na Honza Jazz a v důsledku toho má jeden z nejchytřejších interiérů jakéhokoli automobilu této velikosti, se stejným prostorově vědomým přístupem, který je již přiveden do Jazz a Civic. Část toho je až do tváře, že HR-V je dotek větší než mnoho jeho vrstevníků a ačkoli soupeř pro Nissan Juke je jen stín menší než Qashqai. To znamená slušnou hlavu a nohy všude kolem, zejména v zadní části. Toto množství prostoru je omezené na to, jak Honda zabalila části auta, které nevidíte. Ve většině vozů této velikosti je hrb - přenosový tunel -, který běží dolů uprostřed vozu a jí místo. Přesunutím tohoto a palivové nádrže dokázala Honda představit rovnou podlahu a další prostor. To umožňuje HR-V mít "kouzelná sedadla". Stejně jako rozdělení a skládání ploch, jako byste očekávali, že se budou nacházet předměty o délce téměř 2,5 metru, sedačky se také skládají směrem vzhůru a vystavují zcela plochou podlahu, která je ideální pro nesení vyšších předmětů, jako jsou rostliny. Se sedadly v místě, bootspace je 453 litrů - decentní sama o sobě - stoupá na 1026 litrů, když jsou složeny. Za volantem je řidič jasný pohled na silnici, ale šikmá střecha znamená, že výhled zezadu není tak dobrý, jak byste mohli očekávat, zvláště když jsou tři v zádech. Stereo, air con a satelitní navigace (je-li vybavena) je ovládána 7palcovým dotykovým systémem, který Honda nazývá "connect". Je to trochu zvyklí a není okamžitě intuitivní, ale je vyložen logicky a jakmile zvládnete své smyčky, je snadné používat v pohybu. Nevýhodou je, že jamka rezervního kola je Jazzová a nemůže obsahovat 17palcové kolo s pneumatikou 215/55 R17. Náhradní jazz nelze použít, protože HR-V je pět klavírů, zatímco Jazz je čtyři kolíky. Standardní vybavení: vozidlo S vybavené klimatizací, systém Honda City Brake, tempomat a automatické světlomety. SE dodává systém Advanced Driver Assist systému Honda, který využívá radarové snímače a kamery dopředu a dozadu. Technologie zahrnují varování před kolizí, rozpoznávání dopravních značek, inteligentní omezovač rychlosti, varování při odjezdu z jízdního pruhu a systém dálkového podepření. snímače deště, přední a zadní parkovací senzory a šesti reproduktorů. Interiér "Smart Touch" obsahuje ovládací prvky na dotykovém panelu pro inovované ovládání klimatizace s dvojím zónem. EX má plný kožený interiér, inteligentní vstup a start, zadní kameru, sklopné panoramatické střešní okno a 17palcová kola z lehkých slitin.
100%