Dobře osvědčený řetězový vačkový motor o objemu 2,0 litru, s ochrannou známkou společnosti Honda triple-V s variabilním časováním ventilů, variabilním časováním zapalování a variabilním přívodním kanálem, je drahokam. Přiměřeně výkonný a neuvěřitelně rafinovaný pro čtyři válce, tam nejsou žádné chyby. Kvalita posuvu šestistupňové skříňky není dokonalá, ale ani to není špatné. Poměry jsou v pořádku. 6. je dlouhý nohama. A plavba na 160 km / h je tichá. Kvalita jízdy na záchranných pružinách vozu je velmi pohodlná. Manipulace je dost dobrá, ačkoli to není sportovní vůz a nenutí vás, abyste s ním zacházeli jako s jedním. Zjevení přichází jako spolujezdec na středním předním sedadle, nastaveném tak daleko, jak to jde. Ve kopcích mezi Arcos de la Frontera a Jerezem to bylo jako sledování filmu Cinemascope. Úplně se liší od běžného sedadla spolujezdce. Velice pěkné místo pro děti všech věkových kategorií. Ve srovnání s 2.0 je 1.7SE zklamáním. Jedná se o pásový vačkový motor, který je vlastně na opačné straně vozu, podobně jako menší modely Civic jsou porovnány s typem R. Má pouze pět rychlostí do své schránky. A ačkoli je to typicky Honda hladká, je poměrně nízká, s rychlostí kolem 20 mil za hodinu na 1000 otáček za minutu a drona se pohybuje rychlostí 90 km / h. Honda je schopna poskytnout vstupní model pod 15 000 liber a poskytnout menší motor pro kupce, kteří z jakéhokoli důvodu myslí, že 2,0 litru je příliš velký. Ekonomika je teoreticky lepší o 3 mil. Ale pravděpodobně ne v reálném světě, protože motor musí pracovat mnohem tvrdší. Je mnohem lepší strávit extra £ 950 za mnohem lepší 2,0 litru. Jedním z bodů, které je třeba udělat, je to, že Honda nehodí vozy s přepínatelnými airbagy. Důvodem je, že řidič jej může vypnout, aby nosil dětskou sedačku směřující dozadu, a poté zapomene znovu zapnout dětskou sedačku. Vzhledem k tomu, že taška pro spolujezdce ve vozidle FRV je velká, pokrývající obě přední sedadla, což znamená, že dětská sedačka směřující dozadu nemůže být použita vpředu. Místo toho Honda doporučuje, aby přední sedadlo středu bylo posunuto dozadu, aby bylo dosaženo dobrého výhledu a přístupu a zadní sedadlo vybavené ISOFIXem pro zadní sedadlo.
80%