Honda již měla sedmimístný (nyní šest místný) Stream MPV, který uspěl ve vynikajícím Shuttle. Pak Honda Masaaki Tsunoda vzal své dva děti k jízdě ve starém Cadillac, který právě měl třímístnou lavici vpředu jako Tokijské taxi. Děti to milovaly, oba seděli spolu v přední části s otcem namísto jednoho, který byl odsunut na zádech. Takže Tsunoda získala firmu FIAT Multipla a začala pracovat na tom, jak by se Honda mohla vylepšit na koncepci sedadel 3 + 3. Už měl ideální plošinovou plošinu používanou v technologii Stream a CR-V a motory VTEC o objemu 1,7 a 2,0 litru. Úkolem bylo přizpůsobit se dvěma řadám tří sedadel a dělat to všechno zajímavější než Multipla a nové 7místné Scenic, Touran a Corolla Verso. Tak jako Multipla, středové přední sedadlo se sklopí dále než vnější sedadla. S výjimkou FR-V se posunuje mnohem dál. Opěradlo se skládá tak, že tvoří opěradlo a stůl, nebo se rozkrojí, aby odhalila užitečné cubby. A pod ním je zásuvka. Přestože dětská sedadla směřující k zadním sedadlům nejsou doporučována, středové přední sedadlo je vybaveno dětskou sedačkou ISOFIX, která umožňuje malým dětem sedět v nejbezpečnější části vozu v centrální poloze a poskytuje jim panoramatický výhled dopředu přes čelní sklo. Požádejte dítě, jakmile mluví, a oni vám řeknou, že je to důležité pro cestování v autě. Namísto toho, co je před nimi zakryté opěrkou hlavy předních sedadel, mohou skutečně vidět, co se děje. Multipla to také dělá, ale Honda také umožňuje, aby středové zadní sedadlo posunovalo dopředu a dopředu, takže prostor pro nohy za posuvným středním předním sedadlem a spoustou nohy a ramenního prostoru pro šest velkých cestujících. Kromě toho se každý z magických záhybů zadních sedadel v jednom pohybu snadno dostává do podlahy. Se všemi třemi zadními sedadly, které jsou sklopené, je zde velká, plochá plocha zadního nákladu. Šťastná trojitá sedačka FR-V nepřišla na úkor nadměrného obvodu. U 1810 mm je tenčí než C-Max a Multipla a přesně stejnou šířku jako Scenic. Prahové dveře jsou nízké a přední dveře se téměř otvírají, takže je poměrně snadné pro tuhé, nemocné i staré lidi, aby se pohodlně posadili. Ploché podlahy a ramenní páky a páky parkovací brzdy umožňují vstup a výstup po obou stranách, bez ohledu na to, kde sedíte. Existuje dokonce i čistá řada tří držáků nápojů, jedna pro každého spolujezdce na předním sedadle. To je "Flexibilita, rekreace a všestrannost" FR-V. Jaké to je řídit? A co je pro dospělé, že sedí "prasátko uprostřed" vpředu.
80%