Honda nabízí pouze jednu volbu - 1,5 litrový benzín i-VTEC spojený s elektromotorem. Napájení je posíláno na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky, která je šikmá, přesná a příjemná. S tímto vozem, který je hybridním motorem, můžete očekávat vynikající ekonomiku, ale oficiální čísla jsou nezměnitelná ve srovnání s moderními benzinovými turbodmychadly - spotřeba paliva je 56,5 m / s pro Sportovní variantu nebo 54,3 mbar pro těžší GT. Jste docela pravděpodobné, že se přiblížíte tomu, co řídí skutečný svět, protože hybridní systém funguje opravdu dobře. Pomáhá motoru, když to potřebuje, a regeneruje bezproblémově při brzdění. Systém stop-start je asi tak nenápadný, jak se dostanou, takže cestování po městě je relaxační. CR-Z je mnohem více doma mimo město. Inženýři společnosti Honda udělali skvělou práci s manipulací, takže auto, které je absolutní radostí řídit na zkroucené silnici. Neexistuje mnoho úklidu těla a řízení je nádherně vážené a přesné, což dává pocit agility, který odměňuje nadšený řidič. To, které zahrnuje zkušenosti s jízdou, je posíleno účelným výfukem a poměrnými převodovými poměry, které vám umožňují vytěsnit poslední otáčky motoru mezi převodovými stupni, aniž byste skončili se třemi rychlostmi. CR-Z totiž ve skutečnosti není tak rychlý ve srovnání s některými levnějšími horkými poklopy, přičemž sprint s rychlostí 0-62 milisekund za hodinu jenom deset vteřin. K dispozici jsou tři volitelné režimy jízdy, které jsou vybrány tlačítky na palubní desce. Normální, které vozidlo předvádí vždy, když je spuštěno, nabízí kombinaci výkonu a hospodárnosti, zatímco Econ upřednostňuje úsporu paliva s méně citlivým nastavením škrticí klapky a více regenerační brzdou. K dispozici je také sportovní nastavení, které dává motoru maximální pomoc z elektromotoru. Od roku 2012 Honda přidala na volant tlačítko S +, které umožňuje efektivní zapojení sportovního režimu do krátkého sprintu. Teoreticky by to mělo být užitečné, pokud jste v Econ módu a potřebujete předjet, ale ve skutečnosti je to trochu trik - to nemá velký rozdíl a tlačítko pro správné nastavení sportu je těžko složité dosáhnout.
60%