Kabina CR-Z je velmi působivá a velmi ohrožená. Rozložení orientované na řidiče je jedinečné, s velkým čistým centrálním otáčkoměrem a rychloměrem, který se zdá být téměř vznášen. Všechno svítí modře, kromě halo kolem rychloměru, které mění barvu v závislosti na tom, zda řídíte ekonomicky nebo ne. Kvalita materiálu je dobrá. Neexistuje žádný pokrytí palubní desky soft-touch, ale pro to se necítí nic horšího, používané plasty jsou obzvláště silné a odolné. Pocit kvality a pevnosti proniká a vše postavené tak, aby vydržela, až po tlačítka na stereu, která má skvělou kvalitu zvuku. Hnací poloha je dobrá - sedíte nízko na podlahu a vše směřující směrem k vám. Většina ovládacích prvků je poměrně intuitivní k použití, ale volitelný navigační systém je trochu neohrabaný a dovoluje jinak trochu vynikající rozložení. Je to však volba, takže s tím ji nemáte ve výchozím nastavení. Viditelnost vpřed je dobrá, ale rozptýlená zadní stěna znamená viditelnost směrem dozadu je naprosto špatná. Ve skutečnosti je všechno z opěradla řidiče zklamáním. Zadní sedadla jsou téměř bezvýznamná, s dostatkem prostoru pro děti a zavazadlový prostor, zatímco je dost velká pro většinu každodenních věcí, má velký ret a vysokou podlahu. To znamená, že je prakticky nemožné snadno na něj načíst něco těžkého nebo objemného. Honda nabízí dvě úrovně výbavy - Sport a GT - a standardní vybavení je dobré v obou, s tempomatem, auto stěrače a auto světla k dispozici na všech vozech. Přechod na stupeň GT nepřidává tolik, ale funkce zahrnují Bluetooth, kožené vyhřívané sedačky a panoramatickou střechu. Standardní vybavení Sportovní modely CR-Z jsou dodávány s: GT trim:
60%