60%
Obsah
Řidičské dojmy
Honda nabízí pouze jednu volbu - 1,5 litrový benzín i-VTEC spojený s elektromotorem. Napájení je posíláno na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky, která je šikmá, přesná a příjemná. S tímto vozem, který je hybridním motorem, můžete očekávat vynikající ekonomiku, ale oficiální čísla jsou nezměnitelná ve srovnání s moderními benzinovými turbodmychadly - spotřeba paliva je 56,5 m / s pro Sportovní variantu nebo 54,3 mbar pro těžší GT. Jste docela pravděpodobné, že se přiblížíte…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kabina CR-Z je velmi působivá a velmi ohrožená. Rozložení orientované na řidiče je jedinečné, s velkým čistým centrálním otáčkoměrem a rychloměrem, který se zdá být téměř vznášen. Všechno svítí modře, kromě halo kolem rychloměru, které mění barvu v závislosti na tom, zda řídíte ekonomicky nebo ne. Kvalita materiálu je dobrá. Neexistuje žádný pokrytí palubní desky soft-touch, ale pro to se necítí nic horšího, používané plasty jsou obzvláště silné a odolné. Pocit kvality a pevnosti proniká a vše…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Požadavek CR-Z na slávu je jeho hybridní pohon - výkon pochází z kombinace motoru i-VTEC o objemu 1,5 litru a elektromotoru. Nicméně, skutečný vrchol není hybridní systém vůbec, je to manipulace. Jedná se o skvělé auto, které řídíte, s hbitým, přímým řízením a bez jakéhokoliv pohybu. Je to skvělá zábava na zkroucené venkovské cestě. To je stejně dobře, protože hybridní systém nedává scintilační výkon. Zrychlení z 0-62 km / h trvá přibližně deset sekund - mnohem pomalejší než u obdobného modelu…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Vynikající hybridní sportovní kupé. Zábava při řízení. Poměrně efektivní.
- Slabá zadní viditelnost díky dělenému zadnímu oknu. Zadní sedadla jsou určena pouze malým dětem.
60%
Honda CR-Z na prodej
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 173 000 km
- Cena
- 129 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 104 408 km
- Cena
- 179 900 Kč