Dva motory byly původně k dispozici - 2,2-litrový diesel i-DTEC a 2,0-litrový benzín i-VTEC. Oba jsou vybaveny šestistupňovou manuální nebo pětistupňovou automatickou převodovkou, ale Honda očekává, že nejpopulárnější motorová nafta bude pravděpodobně díky tomu, že je to nejlepší balík. Vznětový motor je hladký a velmi tichý při většině rychlostí. Stává se jen lehce pronikavá, když je tvrdě zatlačena, ale není potřeba udělat to kvůli zdravému 350 Nm točivého momentu, který je k dispozici od 2000 otáček za minutu. Špičkový výkon je 150 koní při 4000 otáčkách za minutu, takže je to všestranný motor, který dobře zapadá do uvolněné povahy vozu. Bohužel 2.0 i-VTEC není tak dobré. Vyrábí více výkonu než nafta s výkonem 155 koní, ale má podstatně menší točivý moment při 192Nm. Tyto špičky od 4300 otáček za minutu, což znamená, že musíte je řídit při vyšších otáčkách motoru, abyste získali z toho to nejlepší, což není dobré pro vylepšení nebo úsporu paliva. Oficiální palivová úspornost pro nejúčinnější 2.2 manuálu i-DTEC v provedení S nebo SE je 50,1mpg. Benzín je, jak byste očekávali, méně účinný. Manuální verze 168g / km CO2 a průměru nárokované 39.2mpg. V roce 2015 byl CR-V tváří v tvář lehkým redesignem dovnitř a ven. Došlo k výrazným změnám pod kapotou s motorem 1.6 i-DTEC, který nahradil model 2.2 i-DTEC. Může to vypadat jako krok zpět, ale 1,6-litrová nafta je tak působivá, že se skutečně cítí stejně dobře. U modelů 4WD má model 1.6 i-DTEC 160PS. Pro dosažení výkonu o 10PS lepší než většího odchozího motoru má další turbo, což zvyšuje nejen výkon, ale také zvyšuje odezvu, to vše při snižování emisí CO2. CO2 klesá z 149g / km na 129g / km s úspornou spotřebou paliva se výrazně zlepšuje z 42,8mpg na 57,7mpg. Pokud jedete na 2WD model, dostanete verzi s rozlišením 120 koní s i-DTEC 1.6, ale stále nabízí slušný výkon s dobrou akcelerací. Ekonomika je ještě lepší s nárokovaným 64,2 mpg, zatímco CO2 ve výši 115 g / km znamená, že bude oblíbenou volbou pro řidiče firemních automobilů. Honda také nahradila stárnoucí pětistupňovou automatickou převodovku s mnohem lepší devítirychlostní automatickou převodovkou. Možná si myslíte, že devět rychlostních stupňů je příliš vysoké, ale skutečně funguje velmi dobře a nikdy ne loví rychlost. Je to také rozumně reagující, ačkoli auto CR-V je mnohem hezčí, když není spěchá. Bez ohledu na volbu motoru je CR-V velmi snadné vozidlo. Řízení je lehké, ale reaguje, zatímco škrticí klapka a převodovka - s vysokou, lehce dosažitelnou řadicí pákou - jsou výjimečně hladké. To znamená, že jízda v zastávce při startu je bezbolestná a je snadná jízda na dlouhé vzdálenosti, která je dále podporována standardním tempomatem. Možná si myslíte, že měkké zavěšení a pohon všech kol by znamenalo špatnou jízdu na testovacích silnicích, ale to tak není. Řízení není tak pomalé jako tradiční 4x4, takže není třeba provádět obrovské úpravy řízení. Závěs, přestože je pohodlný nad nárazy, udržuje kontrola karoserie, abyste mohli rohat s důvěrou a přilnavost bude vyčerpána při rychlostech mnohem vyšších, než většina řidičů kdy půjde. Více či méně všechny systémy CR-V mají systém pohonu všech kol, ale v kabině se nehrozí, aby se zapnul. Je to systém na vyžádání, takže při standardním jízdním výkonu jde na přední kola, ale v případě potřeby, jako na mokré trávě nebo při špatném počasí, se 4x4 vrhá dovnitř. Ve většině případů však CR-V pohání jako každodenní přední kolo pohonné vozidlo, které má prospěch z úspor paliva.
80%