CR-V má poměrně vysokou, vzpřímenou polohu, která poskytuje dobrý výhled na silnici před ním. Úžasná zadní tříčtvrtečná viditelnost není brilantní, ale všechny modely ze SE směřují nahoru s předními a zadními parkovacími senzory. Centrální konzola je čistá a prostě rozložená, ačkoli skutečnost, že existují dvě obrazovky na špičkových modelech EX - jedna pro sat nav a druhá pro další informace - může být na začátku trochu zmatená. Kvalita materiálu je obecně docela dobrá. Na palubní desce je měkký dotykový materiál a kůže na vyšších úrovních vyvážení výrazně zvedá atmosféru, ale některé z plastů dolů jsou těžké a v jednom z vozů, které jsme tam vedli, byly již znatelné škrábance. Kromě toho není pokrytí sedadel tkaniny na dolních úrovních obložení nejlepší kvality. Tyto nedostatky jsou ale nepatrné a velmi snadno se odpouštějí, když zvážíte, jak praktická je CR-V. Existuje spousta drobností a zásobníků vpředu i vzadu, které nabízejí prostor pro uložení lahví, volných změn a dalších možností a konců, ačkoli odkládací schránka je trochu na malé straně. Zadní část kabiny je prostorná, s dostatkem nohy a hlavy pro vyšší dospělé, i když jsou přední sedadla umístěna na zadní straně běžců. Jízda na zadních sedadlech není tak dobrá jako vpředu, ale je to stále poměrně pohodlné a tiché na většině povrchů, jenom drsnější silnice způsobují problém. Sklápění zadních sedadel - což lze provést jednoduchým stisknutím páky - odhalí prostor pro zatížení 1669 litrů, ale dokonce i se sedadlami na místě je užitečné 589 litrů prostoru. Není to však perfektní - je tu malý rty, který může znemožnit odstranění objemných předmětů. Špičkové modely mají elektrický výklopný dvířka, což je užitečné při přepravě mnoha věcí. Pod nákladním prostorem je náhradní prostor, ale je k dispozici náhradní kolo s plným rozměrem. K dispozici jsou čtyři úrovně vykreslování - S, SE, SR a EX. Všechny modely mají slušné množství standardní sady včetně dvouzónové regulace klimatizace, pomoc při startu na kopci, tempomat, sklopné zadní sedadla a připojení iPod / USB. Honda očekává, že více než polovina modelů CR-Vs bude ve špičkovém provedení EX EXT, která poskytuje vstup a start bez klíče, kožené čalounění, elektrické sedadlo řidiče s pamětí, elektrické zadní dveře, satnav a reverzní kamera. Standardní výbava od startu (říjen 2012): S trim vyrazí z dosahu a je vybavena 5palcovým inteligentním multifunkčním displejem (i-MID), Idle Stop (manuální), dvouzónová klimatizace, tempomat, sklápění jedním dotykem zadní sedadla, připojení USB / Aux, ovládání zvuku volantu, denní světla, 17 palcová kola z lehkých slitin, regulace stability, protiblokovací brzdy, asistence při brzdění, pomoc při stabilizaci přívěsu, CD přehrávač, zamykání. SE modely mají stejnou úroveň vybavení jako S plus kožený volant a řazení, stěračové senzory, automatické světlomety, automatické stmívání zpětného zrcátka, přední a zadní parkovací senzory, parkovací kamera, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, šesti reproduktorů, Bluetooth, přední mlhové světlomety a CAT1 Alarm SR přinášejí další vybavení přes SE, včetně polokožených interiérů a interiérů alcantara, vyhřívaných předních sedadel, okolního osvětlení, vylepšeného audiosystému, DAB rádia, barevně označených střešních lišt, bi-HID světlometů, systém podsvícení dálkového světla, ostřikovače světlometů, kola z lehkých slitin 18 palců, opěrka bederních sedadel řidiče a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. Modely EX sedí v horní části řady a jsou vybaveny vstupem a spuštěním bez klíčů, sedadly elektrických řidičů s paměťovou funkcí, interiérem z kůže, výklopnými dveřmi, panoramatickou skleněnou střechou, integrovanou navigací a volitelným brzdným systémem snižujícími kolizi.
80%