Od uvedení do provozu byl Civic k dispozici pouze se dvěma zážehovými motory - oběma přeplňovanými menšími jednotkami. Pěkné a jednoduché. 1.0 VTEC se může zdát příliš malý pro tento vůz, ale je to perfektní fit pro Civic s výkonem a zdokonalením, které se potýká s jeho malou kapacitou. Ne, že bychom měli být překvapeni, že v Civicu vidíme motor této velikosti. Ford Focus je vybaven velmi dobrým motorem Ecoboost 1,0, zatímco Golf je k dispozici s impozantním 1,0 TSI. Ale pro naše peníze je to nejlepší 1,0litrový turbodmychadlem kolem. To je velký nárok, ale slyší nás. Není to jen výkon, který nabízí, ale zdokonalení. S výkonem 129 k, tříválcový motor 1.0 VTEC dává Civicu spoustu vzestupu a jízdy, zatímco při jízdě rychlostí 0-62 km / h asi 11 sekund není nic, co by se dalo napsat, skutečnost, že jde o přeplňovaný turbodmychadlo, znamená, že se jí točila opravdu dobře. Mnohem více, než by to 180Nm točivého momentu by naznačoval. V každodenní jízdě Civic zřídka cítí, jako by byl nedostatek energie, a pokud chcete s trochou chuti řídit, je rád, že je pracuje trochu těžší. Ale je to minimální hluk, hladká povaha a všeobecné zdokonalení, které je tak dobré. Vyžadovaná ekonomika je více než 55MPg (mění se v závislosti na úrovních výbavy) a Honda je značka, která tradičně poskytuje realističtější ekonomické údaje než většina. Podívejte se na skutečné MPG, abyste viděli aktuální čísla občanů. Standardní šestistupňová převodovka má obohacující pozitivní posun, ačkoli občas je trochu pružná, zatímco pokud chcete, aby byl k dispozici automatický CVT. Zatímco automatické funguje dobře s výkonnějšími 1,5 VTEC, není to hodně vhodné pro motor o objemu 1,0 litru a zhoršuje výkon, zatímco celkově se celá věc cítí letargická, dokonce i když jste jen hlídali město. Pokud opravdu nemáte auto, vyhneme se to. Když už mluvíme o motoru s objemem 1,5 VTEC, čtyřválcový motor je dotek hladší než 1,0 litru, ale přesto, že má značně větší výkon s 182PS, nemá to pocit, že je mnohem rychlejší v každodenní jízdě. Ale pokud chcete model Sport nebo Prestige, je to jediný motor k dispozici. Na silnici má Civic řízení velkou váhu a je přesné a citlivé. Ovšem Civic také působí působivě dobře, díky novému multi-linkovému systému zadního zavěšení. Je pravda, že je to pevná strana, kterou si všimnete na špatné kvalitě asfaltu, ale obecně je to velmi komfortní rodinný hatchback. A 1.6 i-DTEC s 120PS bude k dispozici od března 2018.
80%